GreenBug wrote:Masse penger å spare er vel å ta litt hardt i.. Testen på linken over viser hvertfall at tri-mil gir mer effekt enn det orginale. tar seg vel gjerne litt bedre ut utseendemessig også...hvis en bryr seg om såntRace-buggy wrote:Dalland dette er jo ingen rakett forskning over hode. ta en tri-mil eksos og kapp den i 2.Dalland wrote: Det var den gamle testen ja, og som dere ser så er det jo 4.5 hk mer en org men litt under 2 hk mindre enn den beste...
Å kalle dette " DEFFEKT ANNLEGG DELUX" blir virkelig å overdrive.
Og når jeg testet det mot et billig 4->1 eksos så var det ingen merkbar forskjell.
Sunn fornuft sier jo at alt over org kam vil ha godt av en skikkelig merge eksos, men i dette tilfellet er det å velge det som høres tøft ut.
Da er det lite som slår dette annlegget spesielt vis man vil ha den utav org hulla.
ta så en orginal eksos og kap den i 2 og se hva du finner.
teoretisk så kan enn bare dra til biltema og kjøpe 2 tykkere eksos haler og sveise dem på den orginale
så har enn også spart masse penger![]()
det var derfor jeg postet denne linken http://www2.cip1.com/PhotoGallery.asp?P ... CC%2D35067
se også bilde av bobla jeg hadde med denne eksosen på. mener unneberg selger denne nå til 1000kr vis jeg ikke husker feil