Kranken3000EFI-TECH
Moderator: Global moderator
Sv: Kranken3000EFI-TECH
Det kan jeg. Bytter med de andre hvis mokkatoppene er ok.
Ingen fornuft - ren entusiasme!
- Bjørn Hjellestad
- Supermedlem
Nice prosjekt!
Fomler litt med tanker om Megasquirt for tiden, har dere noe update her?
Idèer, tanker, planer?
Fomler litt med tanker om Megasquirt for tiden, har dere noe update her?
Idèer, tanker, planer?
Ikke skjedd så mye mer. Svein begynte på å lage linjeboringsverktøy, men er ikke kommet helt i mål. Vi har kjøpt et nytt sett med 90,5 P/C av typen AA, og har Mexico innsug som skal brukes. Vi konkluderte ikke på Trottlebody, men mener vi diskuterte om vi skulle bruke det originale. MS innsprut er vel aktuelt, men først er planen å få sammen en skuddsikker 1776 longblock med balanserte deler.
Vi fant ut at med en slik maskin som dette - må vi oppgradere grepet på bilene våre bak og få mer "traction"!
Vi fant ut at med en slik maskin som dette - må vi oppgradere grepet på bilene våre bak og få mer "traction"!
- Attachments
-
- BigGrip.JPG (55.68 KiB) Viewed 785 times
Fett stuk, om ikke annet! 

'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
-
- Styret
I rekken av nødvendig utstyr på Kranken har vi nå testet ut nytt synkroniseringsverktøy. Funket bra og bekreftet at forgasserne fra Alfa 1750 var bra satt opp. 

02 er bøs.....Bay er grei
Heftig skitt... 

'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
fancsy!
er da rettåslett 4vakumklokker kobla til vakum utaka på gassarane + noko som likna på einvegsventilar ? eller har langsynet mitt svikta?
er da rettåslett 4vakumklokker kobla til vakum utaka på gassarane + noko som likna på einvegsventilar ? eller har langsynet mitt svikta?
TLF: 97419035
-
- Styret
Ja det er stort sett det, og ventilene er for å dempe pulsingen fra forgasserne ..Tistlo wrote: fancsy!
Vi mangler vel bare en App nå, slik at vi kan styre det hjemme fra sofaen :-)
ser ut som jeg må komme ned på Kranken med GPZ'n når den er overhalt .. få litt sync på gasssere 

o 1957 T1 std
o 1959/64 T1 Ragtop Herbie
o 1989 Caravelle 1.9
o 1959/64 T1 Ragtop Herbie
o 1989 Caravelle 1.9
-
- Styret
Det ordner vi sikkert Hans.hans wrote: ser ut som jeg må komme ned på Kranken med GPZ'n når den er overhalt .. få litt sync på gasssere![]()