nå skal bilen senkes:)
Moderator: Global moderator
Sv: nå skal bilen senkes:)
Jeg jobber dessverre ettermiddagsvakt den 30/8, Tommy... Neste uke er litt lei sånn. Men når jeg sjekket forstillingen ser jeg at den er komplett med påmonterte bærearmer, den ble faktisk levert ferdigmontert fra Udex fra Cip1 med originale (overhalte) spindler (dvs. inkl. kingbolter) også.
Siden du skal beholde dine spindler er det greiest at vi bare flytter over dine til denne. Sparer oss noen timers arbeid ved at bærearmene er på plass! Så kanskje er det greiest at du bare svinger utom til meg en ettermiddag/kveld? Om det fortsatt blir den 30 så vet du i alle fall om det. Aberet med forstillingen er at gjengene på smøreniplene er dårlige, kanskje danset de samba på fabrikken den dagen, ikke vet jeg! Samme med niplene på spindlene, antagelig er de gjenget inn med trykkluft. Men det fikser vi.
Siden du skal beholde dine spindler er det greiest at vi bare flytter over dine til denne. Sparer oss noen timers arbeid ved at bærearmene er på plass! Så kanskje er det greiest at du bare svinger utom til meg en ettermiddag/kveld? Om det fortsatt blir den 30 så vet du i alle fall om det. Aberet med forstillingen er at gjengene på smøreniplene er dårlige, kanskje danset de samba på fabrikken den dagen, ikke vet jeg! Samme med niplene på spindlene, antagelig er de gjenget inn med trykkluft. Men det fikser vi.
Gi en lyd hvis dere evt trenger hjelp, har noen kvelder jeg kan hjelpe...RZR-Andy wrote: Jeg jobber dessverre ettermiddagsvakt den 30/8, Tommy... Neste uke er litt lei sånn. Men når jeg sjekket forstillingen ser jeg at den er komplett med påmonterte bærearmer, den ble faktisk levert ferdigmontert fra Udex fra Cip1 med originale (overhalte) spindler (dvs. inkl. kingbolter) også.
jh
1971 VW 181 "Erwin"
1972 1302S "Smurfen"
1972 1302S "Smurfen"
hallais folkens
nå er bilen blitt senket.. etter en sinnsyk arbeids økt fra Andrè igår
vi begynte kl 1000 igår å var ferdig kl 0030
helt utrolig hva den mannen har liggende å slenge rundt i garasjen.. var det noe som var dårlig eller ødelagt under veis fant andy det i kriker å kroker.. men jeg har mått gå i kompromi me meg selv vedrørende øye lokk.. de ryker på en smell.. så bjørn hvis du trenger er de dine for 10 kroner
bilder kommer senere idag
til dere som hadde gledet dere til vafler å kaffe, slapp av
fruen har lovt å lage mengder ved neste anledning 

The Wheeler dealer
Bilder???
Hadde egentlig sett frem til å være med, men vi tar det igjen! Ser også frem til vaflene.
Godt jobbet!
jh
Hadde egentlig sett frem til å være med, men vi tar det igjen! Ser også frem til vaflene.
Godt jobbet!
jh
1971 VW 181 "Erwin"
1972 1302S "Smurfen"
1972 1302S "Smurfen"
Tommy gjorde det meste selv i går, beviste at selgere faktisk også kan skru!
Sorry at du ikke ble invitert, ble bare litt impulsgreie på sparket -flere tog vil gå i samme retning!
Ligger bare et par dårlige bilder på http://www.regenstadt.com/nucleus/?itemid=336

Ligger bare et par dårlige bilder på http://www.regenstadt.com/nucleus/?itemid=336
Her er litt snadder, Tommy! Ligger på http://www.bugbus.net/
[img width=800 height=600]http://www.bugbus.net/bazar/foto/1853_180507172019.jpg[/img]
[img width=800 height=600]http://www.bugbus.net/bazar/foto/1853_180507172019.jpg[/img]
Berre att dei er selt... 
All types of NOS parts
Pressure plate (new) for bug: 50€
original spindles ('68): 50€
brake drums: 30€ for 2
wheel adaptors (4 to 5 lug): make a bid
perfect 5 lug rims with snowtires: 30 euros a piece
lamps (interior, headlights,...) all 6V
brake pump: 10 €
brake shoes: make a bid
spark plugs: 10€ for 6
head lights (brand new): 60€ a piece
rally grills: SOLD
coil 6V: bid of 40€ received
for more info or pictures: email or call me.

All types of NOS parts
Pressure plate (new) for bug: 50€
original spindles ('68): 50€
brake drums: 30€ for 2
wheel adaptors (4 to 5 lug): make a bid
perfect 5 lug rims with snowtires: 30 euros a piece
lamps (interior, headlights,...) all 6V
brake pump: 10 €
brake shoes: make a bid
spark plugs: 10€ for 6
head lights (brand new): 60€ a piece
rally grills: SOLD
coil 6V: bid of 40€ received
for more info or pictures: email or call me.
TLF: 97419035
jess da legger jeg ut bilder av senket bil.. nå mangler det kun litt felger så er vi i mål
igjen tusen takk for hjelpen til Andrè. det her blei knall..

- Attachments
-
- senka.jpg (191.33 KiB) Viewed 1473 times
-
- senka 2.jpg (214.51 KiB) Viewed 1473 times
Last edited by T-1 on Sun Aug 24, 2008 9:15 pm, edited 1 time in total.
The Wheeler dealer
takk
blei en helt annen bil å kjøre
savnet deg på kjøringen ikveld
det er neste helg dere skal til med utstillingen?? trengs det noe hjelp??

The Wheeler dealer
PSC måtte utgå pga bursdagsbesøk hos en liten niese, så vi får ta det igjen. Hjelp til rigging sier vi ikke nei takk til. Se annen tråd på forumet.T-1 wrote: takkblei en helt annen bil å kjøre
savnet deg på kjøringen ikveld
det er neste helg dere skal til med utstillingen?? trengs det noe hjelp??
Bare å stille opp!!
1971 VW 181 "Erwin"
1972 1302S "Smurfen"
1972 1302S "Smurfen"