http://www.vwnorge.no/index.php/topic,52270.0.html
Klarte ikke å få bildene med meg, så linker bare siden.
Noen som kan si meg om dette er noe som kan brukes? Tenker da på inngangen til varmen og opp til og med bunnfestene ved hjulbuen (bilde 2513 og 2514).
Hvis dette kan brukes, hva pris er forsvarlig å gi?
Mine sånne var sveiset helt igjen, men det går vel an å få tak i dette nytt også?
Sveisedeler- noen som kan ta en titt for meg?
Moderator: Global moderator
-
- Styret
Sv: Sveisedeler- noen som kan ta en titt for meg?
bilder...
[attachment=1][attachment=2]
[attachment=1][attachment=2]
- Attachments
-
- IMG_2513.JPG (68.02 KiB) Viewed 920 times
-
- IMG_2514.JPG (66.5 KiB) Viewed 904 times
"-Helt grei?? det er jo Tysk kvalitet jo.." 

-
- Styret
dei hjørnene bak der såg jo absolutt bra ut! kun den vanlige rusta i kroken der som er standard på alt so å sei. MEN da spørst jo korleis din bil ser ut på detta området? eg er ikkje heilt sikker på om du får kjøpt dei røyrene nye, men muuulig eg har sett gerson lagar desse? pris for dette anar eg ikkje, men ikkje al verdens ivertfall. spørst vel på kor stort utkapp du treng.
TLF: 97419035
-
- Styret
Oki takk for svar!
Baki her på min er det så som så i hjørnene med gamle sveiser, men ikke verre enn at vi skal klare å fikse det på en ordentlig måte. Måtte jo åpnes som en sardinboks når vi delte den, begge hjørnene var sveist tvers igjennom.
Legger inn et bud på dette jeg da, han ante jo ikke hva han skulle ha, ikke jeg heller- men enige blir vi vel.

Baki her på min er det så som så i hjørnene med gamle sveiser, men ikke verre enn at vi skal klare å fikse det på en ordentlig måte. Måtte jo åpnes som en sardinboks når vi delte den, begge hjørnene var sveist tvers igjennom.
Legger inn et bud på dette jeg da, han ante jo ikke hva han skulle ha, ikke jeg heller- men enige blir vi vel.

gi pris rundt eller mindre enn tilsvarende repro del. på det ene bildet fra utsiden ser det ut som det er endel rust på den delen du er ute etter. er selvsagt kjekt med orginal stål men kan hende du kjøper deg ekstra arbeid.
o 1957 T1 std
o 1959/64 T1 Ragtop Herbie
o 1989 Caravelle 1.9
o 1959/64 T1 Ragtop Herbie
o 1989 Caravelle 1.9
-
- Styret
Fikk hele bakstykket jeg trenger for 1000 - ingenting å si på det syns jeg.
Blir karosseriet lealaust når vi kapper ut bak her, at kanskje vi må punkte noen stamps eller? samme spm gjelder vel forsåvidt kanalutkapp og...

Blir karosseriet lealaust når vi kapper ut bak her, at kanskje vi må punkte noen stamps eller? samme spm gjelder vel forsåvidt kanalutkapp og...
"Blir karosseriet lealaust når vi kapper ut bak her"
du må definera nermare kor hen du meiner?? blir lealaust vist du kappar i ting som held karosseriet isaman.
ved kanalskifte må du sveisa inn eit kryss i døropningen med (firkant)røyr + eit røyr mellom a-stolpane og gjerne eit mellom b-stolpane og. og helst FØR du deler bilen, dvs spesielt FØR, når bilen er sopass sleten i kanalane at den kan bevega seg ved karosseriløft. kanalane held igrunn saman heile karosseriet. utan støtte imellom so klappar døropningen isaman.
du må definera nermare kor hen du meiner?? blir lealaust vist du kappar i ting som held karosseriet isaman.
ved kanalskifte må du sveisa inn eit kryss i døropningen med (firkant)røyr + eit røyr mellom a-stolpane og gjerne eit mellom b-stolpane og. og helst FØR du deler bilen, dvs spesielt FØR, når bilen er sopass sleten i kanalane at den kan bevega seg ved karosseriløft. kanalane held igrunn saman heile karosseriet. utan støtte imellom so klappar døropningen isaman.
TLF: 97419035