Men disse elementene var litt voldsomme, slik at kassen blir veldig lav. Med mindre, og flere elementer blir det mindre dominant.
 Men disse elementene var litt voldsomme, slik at kassen blir veldig lav. Med mindre, og flere elementer blir det mindre dominant.
Moderator: Global moderator

Sånn da?Solan wrote: Den siste løsningen så helt kanon ut, Geir.
Bortsett fra fargene, da...

Kjekt å slippe kutting og kabling i dørene.
 Kjekt å slippe kutting og kabling i dørene. 
Jeg er helt enig, og trur dette blir den ultimate løsningen i GrynetStarBugs Geir wrote: Med en slik "planke" foran, sub bak og evt. noen gode fulltoneelementer i sidene bak for å få fylde så spiller dette knallbra tror jeg!Kjekt å slippe kutting og kabling i dørene.

De står i Grynet..larst wrote: Sånne hadde jeg en gang i tiden og... De er helt sjef.. finner de desverre ikke igjenn...

De står i en samla kasse som har volumet til rommet bak baksetet, har helt passe med bass, og dyp sådan, jeghans wrote: har du montert dem løst eller i ei kasse =? spiller mye bedre om de får en kasse på rundt 10 liter stk - da opplever du mer bassss

Fant dem da jeg var på garasjebesøk hos Lars, jaNordtveit wrote:De står i Grynet..larst wrote: Sånne hadde jeg en gang i tiden og... De er helt sjef.. finner de desverre ikke igjenn...
Men de der er det nok sikkert kjempebra lyd av Magnus.