Tistlo wrote:
Deg ja;) eg lurar på om eg har gått på ein smell ang dei lysa til deg, for eg har leita opp og ned i mente der eg trudde blinklysa låg utan hell..mulig eg har sett meg blind på størrelsane for eg fant mangen av den typen du alt har.. ellers fant eg ein nos reflektor til baklys vist da er noko du vil ha? men eg har fortsatt eit håp om att det finst sånne blinklys oppå garasjeloftet, skal sjå imorgo tidlig.vist ikkje må eg berre beklaga
Ny forespørsel: Har du kjøledeksel fra type 3-motoren du slaktet for en stund siden? Jeg mangler de blikkene som ligger over sylindrene på begge sider!
klarer du torsdag? da har jeg det i posten på lørdag. tenkte jeg skal prøve få den til og starte og gå der den står og kjøre den hjem for egen maskin. så slipper jeg stress med og leie henger.
eg skal eigentlig til bergen å sveisa imorgo, men eg kan jo gjera eit forsøk på å få levert pakko på posten når dei opnar dørene og so fyka ned til byn:)
me får sjå, eg spring ifrå plass til plass for å leita fram deler som skal både sendast og bringast med, men vist eg finner dei tar eg dei med og gjer deg ein lyd imorgo
etter ein god del graving og roting i haugen bak garasjen dukka dei jaggu meg opp desse blekka! ser riktignok ut som dei har vore gjennom krigen då:) leverar dei til oldbug imorgo tidlig, som deretter får dei levert til dalland, og so må me gå ut ifrå att dalland har fått blekkene vaska, retta, sandblåst og pulverlakkert til du skal henta dei på ettermiddagen imorgo
bøttestolar, stygge som fy men funkar jo igrunn. 1303 understell som er lett å ta av stolane og kan brukast til andre ting. 300kr eller bud for begge
[attachment=1]
[attachment=2]
tank til ukjent modell??? nokon som veit kva den kjem frå? og vil ha den=?
[attachment=3]