spesiellt fartøy! med ragtopp å greier. men korleis er da å kempa til sjøss då? må vel ha med anker då utan so har ein vel komt til atlanterhavet når ein våknar opp igjen men korleis er da med eletrisk miksmaster i ein sånn,båt ? el+vatn?? ka når batteria er tomme og da ikkje er hol til årene
Tistlo wrote:
spesiellt fartøy! med ragtopp å greier. men korleis er da å kempa til sjøss då? må vel ha med anker då utan so har ein vel komt til atlanterhavet når ein våknar opp igjen men korleis er da med eletrisk miksmaster i ein sånn,båt ? el+vatn?? ka når batteria er tomme og da ikkje er hol til årene
Tistlo wrote:
Blir berre meir og meir hekta på denne saken. Har sjekka nettsida litt, og det er faktisk eit svært enkelt og gjennomtenkt produkt. Ofte er slike saker overdesigna og nedlessa med greier. Her har dei verkeleg klart å halde det enkelt. 380kg. Det seier litt......
Perfekt bak ein veteranbil, og kjekk å ta ein tur på eit vatn eller sjøen. Sjølvsagt i roleg farvatn. Litt dekor på sida så er dette eit glimrande reklameobjekt! Spesielt flytande.....
Hadde eg hatt litt meir enn hundre tusen til ei vantett kampingvogn....so hadde eg brukt pengane på noko ant
men ideen er jo forsovidt god. ikkje overdimensjonert eller overdisigna, men på grenso til overmodernisert, dersom da er ei gammal poletta vogn dei har hatt i tankane? ser fortsatt ikkje heilt koblingen med el motor i ein båt + vatn men so er eg ikkje noko te båtentussiast hell
Elmotor i båt fungerer veldig bra og er velprøvd. Skulle vore nokre solcellegreier for å få det komplett, men det kan ein jo lage sjølv. Burde og hatt løftekrok i taket for enkel sjøsetting der det fungerer betre med kran, men ellers eit veldig ok produkt!
vist nokon er tidleg ute so kan jo vedkommande verta vestlandets fyrste gaida tur til sjøzz i kempingvogn trekt av oselvar. turistande hadde sikkert sløst vekk minst ein tusenlapp for ein solid tur rundt ein holme og tilbake
Her blir du ikkje dradd mellom noko, her dreg du begge deler samstundes. Det må jo bli bra! Synd ho ikkje kan flyge. Men det kan løysast med varmluft-ballong