Det ble en liten crusing i byn og nesttun! Alex, tommy og Synnøve og meg. Vi to sistnevnte kom rett fra "lang"-tur i nordhordaland
Morten, du ble observert kjørende rett forbi oss når vi stod på bryggen... vi sto litt dumt til kanskje.. på motsatt side av bygget i forhold til cruisingen på nasjonal motordag, så vanskelig å se på vei inn i byn fra sandviken..
Fint vær og MYE folk i byn!
57 - 117 Oval Ragtop - No longer Supercharged by Judson
65 - 343 Karmann Ghia
Jeg hadde henda fulle igår... men fikk cruise-sms fra Tåmi, da
Bilder, guttær?
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
ts wrote:
Det ble en liten crusing i byn og nesttun! Alex, tommy og Synnøve og meg. Vi to sistnevnte kom rett fra "lang"-tur i nordhordaland
Morten, du ble observert kjørende rett forbi oss når vi stod på bryggen... vi sto litt dumt til kanskje.. på motsatt side av bygget i forhold til cruisingen på nasjonal motordag, så vanskelig å se på vei inn i byn fra sandviken..
Fint vær og MYE folk i byn!
Så dere ikke dessverre..Men observerte deg på norhordlandsbroen i 1730-tiden Nydelig cruisevær igår!
Morten! var det du som kom kjørende imot meg i en vinrød pesjå (sånn fransk greie)eller noe sånt ?? og vinket masse ?? fikk ikke med meg hvem det var såg bare masse tomme hender
57 - 117 Oval Ragtop - No longer Supercharged by Judson
65 - 343 Karmann Ghia
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
ts wrote:
Morten! var det du som kom kjørende imot meg i en vinrød pesjå (sånn fransk greie)eller noe sånt ?? og vinket masse ?? fikk ikke med meg hvem det var såg bare masse tomme hender
Som solan skriver var det en Skåddilac Pysjå har jeg hatt en gang før, og skal ALDRI ha det igjen.. hehe
Skoddilac er jo neeesten VW, så det får gå.
Pys-jå har jeg også hatt èn gang, og det var en gang for mye, deternåihvertfallheltsikkert!