Tlf 94000120 hvis du er med!
crusing ikveld?
Moderator: Global moderator
crusing ikveld?
Thomas(ts) og meg selv skal ha en liten krusing ifin været. noen som er med? i 7-8 tiden.
The Wheeler dealer
Sv: crusing ikveld?
Det ble en liten crusing i byn og nesttun! Alex, tommy og Synnøve og meg. Vi to sistnevnte kom rett fra "lang"-tur i nordhordaland 
Morten, du ble observert kjørende rett forbi oss når vi stod på bryggen... vi sto litt dumt til kanskje.. på motsatt side av bygget i forhold til cruisingen på nasjonal motordag, så vanskelig å se på vei inn i byn fra sandviken..
Fint vær og MYE folk i byn!
Morten, du ble observert kjørende rett forbi oss når vi stod på bryggen... vi sto litt dumt til kanskje.. på motsatt side av bygget i forhold til cruisingen på nasjonal motordag, så vanskelig å se på vei inn i byn fra sandviken..
Fint vær og MYE folk i byn!
57 - 117 Oval Ragtop - No longer Supercharged by Judson
65 - 343 Karmann Ghia
65 - 343 Karmann Ghia
cruising må heretter meldes på sms
o 1957 T1 std
o 1959/64 T1 Ragtop Herbie
o 1989 Caravelle 1.9
o 1959/64 T1 Ragtop Herbie
o 1989 Caravelle 1.9
Jeg hadde henda fulle igår... men fikk cruise-sms fra Tåmi, da 
Bilder, guttær?
Bilder, guttær?
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
hendene fulle ? 
tror ikke det ble tatt noen bilder i går.. av oss..
tror ikke det ble tatt noen bilder i går.. av oss..
65 - 343 Karmann Ghia
65 - 343 Karmann Ghia
-
GreenBug
Så dere ikke dessverre..Men observerte deg på norhordlandsbroen i 1730-tidents wrote: Det ble en liten crusing i byn og nesttun! Alex, tommy og Synnøve og meg. Vi to sistnevnte kom rett fra "lang"-tur i nordhordaland
Fint vær og MYE folk i byn!![]()
-
GreenBug
Hendene fulle?Solan wrote: Jeg hadde henda fulle igår... men fikk cruise-sms fra Tåmi, da
Bilder, guttær?
Morten! var det du som kom kjørende imot meg i en vinrød pesjå (sånn fransk greie)eller noe sånt ?? og vinket masse ?? fikk ikke med meg hvem det var såg bare masse tomme hender 
65 - 343 Karmann Ghia
65 - 343 Karmann Ghia
Morten hakke Pys-jå, han har Skoddilac! 
-
GreenBug
Som solan skriver var det en Skåddilacts wrote: Morten! var det du som kom kjørende imot meg i en vinrød pesjå (sånn fransk greie)eller noe sånt ?? og vinket masse ?? fikk ikke med meg hvem det var såg bare masse tomme hender![]()
Skoddilac er jo neeesten VW, så det får gå. 
Pys-jå har jeg også hatt èn gang, og det var en gang for mye, deternåihvertfallheltsikkert!
Pys-jå har jeg også hatt èn gang, og det var en gang for mye, deternåihvertfallheltsikkert!
Vær også opps på Renå. Har ein sjølv, som eg ikkje vert kvitt....uansett.
-78 T1 1303 Karman Cab
-75 T2 1600 Westfalia camping bay
-74 T1 1303 S + 1997
-72 T1 1302 LS + 2001
-69 T1 1300 + 1986
-54 T1 1200 + 1982
-75 T2 1600 Westfalia camping bay
-74 T1 1303 S + 1997
-72 T1 1302 LS + 2001
-69 T1 1300 + 1986
-54 T1 1200 + 1982