Du treng ikkje ta av heile viftehuset! nok å kun løfta da opp litt. for å gjera da må du;
løysa dei to små skruene på kvar sida av huset, få av termostaten. skru av kjøledeksel under motor. skruer kan sitta godt. rustløysar eller varme hjelper. so skrur du av den bolten under termostaten. og skrur laus beslaget på blokka. so kan du skru av sjølve termostaten frå staget. etter da kan du løfta opp viftehuset. dynamoen heng i dei 4 skruene rundt + klembandet på dynamofoten.
når du har bytta må du justera termostaten igjen sånn att når den vert varm og utvidar seg so går staget opp og kjøleflapsane opner seg i viftehuset.
Kjøp ny pakning til gassaren. skal ikkje brukast noko pakningsmasse dar.
Overhaling av dynamoen går vel ut på å byta lager, reingjera, dreia ned ankeret(litt) + nye børstar og evt reisolering av dårlege strømper i dynamoen
Startproblemer
Moderator: Global moderator
Sv: Startproblemer
TLF: 97419035
Her er forresten verktøyet du trenger til dei releskruene dine;

stor KNIPEX COBRA , da besta universalverktøyet på markedet

stor KNIPEX COBRA , da besta universalverktøyet på markedet

TLF: 97419035
fremgangsmåte for å justere termostat...
måtte google litt på vwnorge etter justering av termostat.. dette har jeg glemt etter jeg hadde min av. Men her er oppskrift på det
Skru termostaten helt inn på gjengene, sett den fast i holderen, trekk holderen ned til den stopper, fest holderen. Nå er termostaten riktig justert.
måtte google litt på vwnorge etter justering av termostat.. dette har jeg glemt etter jeg hadde min av. Men her er oppskrift på det

Skru termostaten helt inn på gjengene, sett den fast i holderen, trekk holderen ned til den stopper, fest holderen. Nå er termostaten riktig justert.
"-Helt grei?? det er jo Tysk kvalitet jo.." 

- Jan-Henrik
- Seniormedlem
Tusen takk for tips
. Har skiftet tråd, forsetter her:
------------------Dynamoskifte og Stell- -------------------------

1966 T-1 1300 - Ludwig. Ex.
1974 T-1 1303 "Rongved Edition" (2800cc) - Bergsprekken. Ex.
1960 T-1 1200 (1680cc) - Lakkskoen. Ex.
1974 T-1 1303s Big (1915cc) - Blodstrupmoen. Ex.
1974 T-1 1303 "Rongved Edition" (2800cc) - Bergsprekken. Ex.
1960 T-1 1200 (1680cc) - Lakkskoen. Ex.
1974 T-1 1303s Big (1915cc) - Blodstrupmoen. Ex.
http://www.forum.vwacb.com/index.php?topic=3984.0Jan-Henrik wrote: Tusen takk for tips. Har skiftet tråd, forsetter her:
"-Helt grei?? det er jo Tysk kvalitet jo.."