siden jeg nå MULIGENS har blitt sånn passe kjent for og bytte bil minst engang i året får jeg vel slutte og kalle det prosjekt og heller gå over til Tommys garage. siste bil inn i garagen er en 78 bay, handla fra leif. senka med spindler og rulle malt. skikkelig rat looker. bilen skal brukes litt i sommer. stavanger og siste tur til danmark. etter det blir den upp for grabs hvis noen sitter inne med buss drøm en av grunnene til at den ryker til så fort er at jeg ikke får den inn i garagen. da litt tungvint og gjøre noe som helst med den hvis det skulle være noe. med denne skjer det ikke annet en et par turer. bilder kommer
jada gikk mye bedre var litt ledninger som lagde kvelm også nå er bussen sendt over fjellet til en ny lykkelig eier
Idag feis jeg og lars(t) over fjellet til hamar og hentet siste anskaffelsen til garagen starta 0800 og var på plass igjen 0130
bilder kommer så fort lars er på pcen igjen.
Planen med denne blir en Tåmmilooker. er så lenge siden dette var noe orginal bil så det gidder jeg ikke prøve få den tillbake til heller. her går jeg for oldscool racer.
Det skal inn med gamle cobra stoler (camilla må sy litt på de først) lage egne dør paneler i dimondstich eller hvordan man skriver det. også nytt teppe og tak trekk.
Utvendig må jeg så klart ha på noe fetere hjul en det som står på. det er korte aksler på den så hjula står laaangt inn. ikke pent! nye lister og litt til skal på.
Last edited by Solan on Wed Jun 23, 2010 2:15 pm, edited 1 time in total.
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
T-1 wrote:
Planen med denne blir en Tåmmilooker. er så lenge siden dette var noe orginal bil så det gidder jeg ikke prøve få den tillbake til heller. her går jeg for oldscool racer.
Det skal inn med gamle cobra stoler (camilla må sy litt på de først) lage egne dør paneler i dimondstich eller hvordan man skriver det. også nytt teppe og tak trekk.
Utvendig må jeg så klart ha på noe fetere hjul en det som står på. det er korte aksler på den så hjula står laaangt inn. ikke pent! nye lister og litt til skal på.