hans wrote:
Tommy har 98c Hellas Beige Metallic - er det samme som "maya" ? eller har du dratt en tørrvittig til conquistadorens tokter til Mayanes gullbyer ?
Da blir det vel litt feil Her er det L98A Maya gull metallic eller som statens vegvesen kaller det.............."brun"...........
Last edited by norshuttle on Fri Mar 12, 2010 10:59 pm, edited 1 time in total.
GSR wrote:
Hvilke dempere/fjærer er det du har og kva skjerm er det som er dårleg?
har justerbare dempere fra cip1. husker ikke heeeelt merke. fjører er fra csp. senker 2" jeg har samme på det svarte og den har detti litt mer ned etter jeg har brukt den litt. så tror det kommer seg her også. bak har jeg gule koni. helt perfekte dempere på bruks bil mener jeg. myk nåår det trengs og steike de funker igjennom arnas mørke gater ;D klart bilstein/coilover hadde sikkert vært råere, men siden jeg bruker bilen MYE syns jeg dette var god match. fruen syns også den er behagelig og kjøre.
bak skermen på fører siden er rimelig driiit. det har blitt satt inn en lapp pluss at den har stått ute med kun grunning en hel vinter. syns ikke det blir verd no jobb
http://img718.imageshack.us/img718/2505/img1112k.jpg sliter litt med den MØKKA pcen min så får bare lagt ut bilder her. men blei greit den er lavere i tryne en det ser ut til. men blei helt perfekt og kjøre. sinnsykt og den ligger. men det slipper litt vell lett bak så mer ned må den
Er det den du skal kjøre løp med??? hvor mange boble ha du nå ha gått fort i svingene her i Arna!
1973 1300s T-1 (Buzz) en eiers bil !solgt.
1969 mr biggins. latelooker solgt.
1956 cal looker. Green Godess
1960 resto cal. OTT
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein