FreddyB wrote:
Så kjipt det må vere å hause kvarandre opp på denne måten - når de endar med å bli rævkøyrt av meg likevel.
?? Freddy på Reve?? Næh, blir vel er FreddyB der, tenker jeg.
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
hehe... De sier jo at lyden er halve opplevelsen...
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
Men for å rævkøyre, krev det høgare innhentingshastighet. I'll be on your hips for a short while, boys.. Så er det to indre og vekk me'n. Eg hoppar lett av i svingen..
Håhå Solan! Eg luktar Thomas Tvilaren her!
Sånn er det når ein ikkje lenger er eit namn i rekka - men eit begrep.
Hadde då aldri trudd eg skulle kjøpe late-looker..
Naa har jeg akkurat blitt ringt av mr B.hjellestad. han er vist paa tur til det store østlandet. han har v'rt og henta og levert motor deler til gull biggen. jaja ett stakkarslig forsøk maa jeg vel unne han. han skjønner vel at han har tatt vann over hodet
FreddyB wrote:
Men for å rævkøyre, krev det høgare innhentingshastighet. I'll be on your hips for a short while, boys.. Så er det to indre og vekk me'n. Eg hoppar lett av i svingen..
Håhå Solan! Eg luktar Thomas Tvilaren her!
Sånn er det når ein ikkje lenger er eit namn i rekka - men eit begrep.
"Ein FreddyB" er et begrep jeg klarer meg godt uten å være opphavet til, gitt
Men du er selvfølgelig hjertelig velkommen på Reve hvis du ikke må jobbe. Hvis du begynner å dukke opp på et og annet nå framover, så må vi kanskje skrinlegge T-skjorteplanene... På den annen side så mister jo da FreddyB-begrepet noe av sin slagkraft...
Bay med bobla på henger da eller, Freddy? Eller skal du flise alle gutta med bay'en...
T-1 wrote:
Naa har jeg akkurat blitt ringt av mr B.hjellestad. han er vist paa tur til det store østlandet. han har v'rt og henta og levert motor deler til gull biggen. jaja ett stakkarslig forsøk maa jeg vel unne han. han skjønner vel at han har tatt vann over hodet
Da eg ser at eg trenger litt racing kunskap og bli bedre kjent med gir kassen på bilen pga at det er vanvittig stram å ikke helt original.trekke eg meg fra lopet.+ Bjørn vinner
1973 1300s T-1 (Buzz) en eiers bil !solgt.
1969 mr biggins. latelooker solgt.
1956 cal looker. Green Godess
1960 resto cal. OTT
jayster wrote:
Da eg ser at eg trenger litt racing kunskap og bli bedre kjent med gir kassen på bilen pga at det er vanvittig å stram ikke helt original.trekke eg meg fra lopet.+ Bjørn vinner
se der ja! flere som kaster inn kluten? regner med at øl tilbudet gjelder meg også?
jayster wrote:
Da eg ser at eg trenger litt racing kunskap og bli bedre kjent med gir kassen på bilen pga at det er vanvittig å stram ikke helt original.trekke eg meg fra lopet.+ Bjørn vinner
se der ja! flere som kaster inn kluten? regner med at øl tilbudet gjelder meg også?