Det nærmer seg treff folkens, å da er det på tide å tenke på å gjøre klar doningene til forskjellige formål. Mitt for året blir å gruse en hvis gull farga boble som gnikkes på gjevnlig på bredsten. hjelper ikke bo på kalfaret og skru på bredsten... her har jeg også vedda 6 kalde her blir det kamp for ære osv. Løpet kommer skje på stavanger treff i slutten av juni.
de fleste veit jo at den kjipa bobla er satt opp med ca 160 hk. jeg har 50
more to come...
Attachments
mr hjellestad ;).jpg (36.43 KiB) Viewed 1473 times
Last edited by T-1 on Thu Jan 28, 2010 10:47 pm, edited 1 time in total.
Nei nå gir jeg meg ende over! Du vet at Bjørn aldri ville finne på noe så crazy som å kappkjøre, Tommy! Fiffen fra Kalfaret driver da ikke med slikt? Dette lukter svidde baller !
RZR Andy wrote:
Nei nå gir jeg meg ende over! Du vet at Bjørn aldri ville finne på noe så crazy som å kappkjøre, Tommy! Fiffen fra Kalfaret driver da ikke med slikt? Dette lukter svidde baller !
tro det eller ei, men han har tatt utfordringen på strak arm. på typisk kalfaret hvis da: Rå latter som sagt more to come. her blir det senk, stivere bil (sabotasje kanskje) osv osv hehehe her skal det satses!!!
RZR Andy wrote:
Ser ut som det er 03 som gjelder i år...
er kanon okei bil å kjøre. vi kjøpte den som bruks bil nr to. selv min samboer har fått sin elsk på denne. å hu har ikke likt å kjøre de andre jeg har hatt. så er det noen som ser den i godt driv i åsane er det hu
Ja, nu har jeg akkurat kommet hjem fra Bredsten efter en phin dag med litt mekanisk arbeide, her skal ingenting overlates til tilfeldighetene, eller til Tommy for den saks skyld
Det er sant som den slubberten sier, der er lagt 6 kalde i potten, her skal det reses!
Bjørn Hjellestad wrote:
Ja, nu har jeg akkurat kommet hjem fra Bredsten efter en phin dag med litt mekanisk arbeide, her skal ingenting overlates til tilfeldighetene, eller til Tommy for den saks skyld
Det er sant som den slubberten sier, der er lagt 6 kalde i potten, her skal det reses!
Eg har 140 baki må jo for teste den og!!!!!!
1973 1300s T-1 (Buzz) en eiers bil !solgt.
1969 mr biggins. latelooker solgt.
1956 cal looker. Green Godess
1960 resto cal. OTT
Bjørn Hjellestad wrote: