Liqui Moly 4hk ekstra!

Her kan du diskutere alt mulig, men la det være interessant for andre VW-interesserte.

Moderator: Global moderator

Solan
Styret
Styret

Sv: Liqui Moly 4hk ekstra!

Post by Solan »

Jon T wrote: På tidspunktet når jeg puttet dette i motoren min hadde den stått i litt over 20 år så det kan nok ha noe med saken å gjøre.
Etter den hadde gått 10 min på tomgang og jeg tappet ut oljen kom det en tjukk guffe med som nok var avleiring etter flere års daukjøring.Så har du en slapp og ikke kjapp motor så er dette tingen for deg!

0-67.39 tiden står vel foreløpig som beste fra byen? - Jeg så ingen andre Bergensere på stripen  ;)

PS! Og jeg ga ikke full gass slik at tiden ville gå nedover utover dagen  ;D
All kred for det, Jon, du var den eneste bergenseren på stripa! Og med den tida er det jo maaaasse forbedringspotensial, genialt!  :thup
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"

"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
Jon T
Supermedlem
Supermedlem

Post by Jon T »

Solan wrote:
Jon T wrote: På tidspunktet når jeg puttet dette i motoren min hadde den stått i litt over 20 år så det kan nok ha noe med saken å gjøre.
Etter den hadde gått 10 min på tomgang og jeg tappet ut oljen kom det en tjukk guffe med som nok var avleiring etter flere års daukjøring.Så har du en slapp og ikke kjapp motor så er dette tingen for deg!

0-67.39 tiden står vel foreløpig som beste fra byen? - Jeg så ingen andre Bergensere på stripen  ;)

PS! Og jeg ga ikke full gass slik at tiden ville gå nedover utover dagen  ;D
All kred for det, Jon, du var den eneste bergenseren på stripa! Og med den tida er det jo maaaasse forbedringspotensial, genialt!  :thup
Teamet mitt var til stor støtte, men dårlig organisert pga kort oppkjøring. Rollene er nå mer spesifisert, strukturen er blitt flatere og medieprofilen er snart spikret. Sponsorer vil vi ikke ha selv om de melder seg daglig.
Forsøkene vi så langt har gjort i vindtunell har gitt god avkastning og dyno-testene gikk over all forventning! skal se om jeg får lagt inn bremsepapirer her...

:D
Crusing sjæfen Mac dyregod
Supermedlem
Supermedlem

Post by Crusing sjæfen Mac dyregod »

Jon T wrote: 0-67.39 tiden står vel foreløpig som beste fra byen? - Jeg så ingen andre Bergensere på stripen  ;)
Neste år min venn, skal du få en knall hard konkurrent fra Bergen...
Store planer om fiks av oljelekk så jeg kan flise deg med min hyperkjappe automatic  :laugh:
Så det er bare å trimme til den store gullmedaljen, du har 1 år på deg før moroa begynner..
1973 T1 Automatic.
Jon T
Supermedlem
Supermedlem

Post by Jon T »

Crusing sjæfen Mac dyregod wrote:
Jon T wrote: 0-67.39 tiden står vel foreløpig som beste fra byen? - Jeg så ingen andre Bergensere på stripen  ;)
Store planer om fiks av oljelekk så jeg kan flise deg med min hyperkjappe automatic  :laugh:
Så det er bare å trimme til den store gullmedaljen, du har 1 år på deg før moroa begynner..
I'm in...
VW 181
Ultramedlem
Ultramedlem

Post by VW 181 »

Jon T wrote:
I'm in...
Vi andre gleder oss allerede!!  ;)
1971 VW 181 "Erwin"
1972 1302S "Smurfen"
RZR Andy
Ultramedlem
Ultramedlem

Post by RZR Andy »

Jon T wrote:
I'm in...
Jon har som kjent som motto at det er bedre å delta enn å bli slått av jenter, eller var det omvendt? Han var i alle fall den eneste vestfra som fikk kryss i begge boksene, spørs om dette er noe som vil bli en tradisjon?  ;)
hans

Post by hans »

SCC 2010 vil også by på en eksil vikersunder og en eksil eksiler i kappestrid på stripa.

Veddemålet kom istand i et øyeblikks slush rush - og resultatet er ;

første mann ned stripa i sin splitt t2 vinner ei flaske konkjakk av taperen.
Tommy stiller i sin panel
Hans stiller i Evneveiken .........

blir morro det .. :)
VW 181
Ultramedlem
Ultramedlem

Post by VW 181 »

... og da tenker jeg tidene ligger rundt 55 sek på Tommys panel.... I hvert fall hvis han skal ha på reduksjonsboksene!  ;D
1971 VW 181 "Erwin"
1972 1302S "Smurfen"
hans

Post by hans »

luringen avslørte at han hadde skaffet seg IRS ..... etter at vi satte veddemålet :) 
VW 181
Ultramedlem
Ultramedlem

Post by VW 181 »

hans wrote: luringen avslørte at han hadde skaffet seg IRS ..... etter at vi satte veddemålet :) 
Møkkamann!!  ;)
1971 VW 181 "Erwin"
1972 1302S "Smurfen"
Post Reply