Jon T wrote:
På tidspunktet når jeg puttet dette i motoren min hadde den stått i litt over 20 år så det kan nok ha noe med saken å gjøre.
Etter den hadde gått 10 min på tomgang og jeg tappet ut oljen kom det en tjukk guffe med som nok var avleiring etter flere års daukjøring.Så har du en slapp og ikke kjapp motor så er dette tingen for deg!
0-67.39 tiden står vel foreløpig som beste fra byen? - Jeg så ingen andre Bergensere på stripen
PS! Og jeg ga ikke full gass slik at tiden ville gå nedover utover dagen
All kred for det, Jon, du var den eneste bergenseren på stripa! Og med den tida er det jo maaaasse forbedringspotensial, genialt!
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
Jon T wrote:
På tidspunktet når jeg puttet dette i motoren min hadde den stått i litt over 20 år så det kan nok ha noe med saken å gjøre.
Etter den hadde gått 10 min på tomgang og jeg tappet ut oljen kom det en tjukk guffe med som nok var avleiring etter flere års daukjøring.Så har du en slapp og ikke kjapp motor så er dette tingen for deg!
0-67.39 tiden står vel foreløpig som beste fra byen? - Jeg så ingen andre Bergensere på stripen
PS! Og jeg ga ikke full gass slik at tiden ville gå nedover utover dagen
All kred for det, Jon, du var den eneste bergenseren på stripa! Og med den tida er det jo maaaasse forbedringspotensial, genialt!
Teamet mitt var til stor støtte, men dårlig organisert pga kort oppkjøring. Rollene er nå mer spesifisert, strukturen er blitt flatere og medieprofilen er snart spikret. Sponsorer vil vi ikke ha selv om de melder seg daglig.
Forsøkene vi så langt har gjort i vindtunell har gitt god avkastning og dyno-testene gikk over all forventning! skal se om jeg får lagt inn bremsepapirer her...
Jon T wrote:
Neste år min venn, skal du få en knall hard konkurrent fra Bergen...
Store planer om fiks av oljelekk så jeg kan flise deg med min hyperkjappe automatic
Så det er bare å trimme til den store gullmedaljen, du har 1 år på deg før moroa begynner..
Jon T wrote:
Store planer om fiks av oljelekk så jeg kan flise deg med min hyperkjappe automatic
Så det er bare å trimme til den store gullmedaljen, du har 1 år på deg før moroa begynner..
Jon T wrote:
Jon T wrote:
I'm in...
Jon har som kjent som motto at det er bedre å delta enn å bli slått av jenter, eller var det omvendt? Han var i alle fall den eneste vestfra som fikk kryss i begge boksene, spørs om dette er noe som vil bli en tradisjon?