Eg lurar på ein sak. Kor mykje kan ein fjerne bak på ei boble utan å rote med det bærande? Buggyar og volksrods køyrer jo med motoren heilt open. Tenker her på to ting:
- Korleis påverkar det kjølinga? (Luftstraumen blir jo ikkje styrt på samme måten)
- Er det lovleg? (Forutsett at ein har skjermar og støtfangar (nye fester) som før)
Grunne til at eg spør er at eg lurer på om det lar seg gjere å bygge ein "flipp-hekk", der motorlokk og skjermar/lykter sit i ein del med hurtigkobling. Det ville jo blitt veldig enkelt å komme til "alt".
[attachment=1]
Kor mykje har ein lov å fjerne bak på ei boble?
Moderator: Global moderator
- StarBugs Geir
- Ultramedlem
Kor mykje har ein lov å fjerne bak på ei boble?
- Attachments
-
- volksrod203.jpg (5.47 KiB) Viewed 606 times
Last edited by Anonymous on Sat Jul 25, 2009 7:32 pm, edited 1 time in total.
1974 1303S
2018 Husqvarna Vitpilen 701
- StarBugs Geir
- Ultramedlem
Sv: Kor mykje har ein lov å fjerne bak på ei boble?
Fant eit bilete som syner betre kva eg er ute etter. (Blir nok ei noko mildare maskin.....
)

- Attachments
-
- racebug.jpg (47.45 KiB) Viewed 603 times
1974 1303S
pOOOOrRRnoo!!
aner ikke hva som er lov --- men fet motor !!
aner ikke hva som er lov --- men fet motor !!

- StarBugs Geir
- Ultramedlem
Her er enno eit bilete som syner kor eg vil ha "snittet".
- Attachments
-
- bug3.jpg (148.92 KiB) Viewed 577 times
1974 1303S
Om du gjer som Tommy på unneberg, att du lagar eit beslag og fortsatt beheld den orgnale bakparten, så kan du lett hekte av/på det meste som er bak, for å komme til/visa fram
Det er jo ikkje lovlig så lenge ingen roterande/bevegande deler er opne, og att det ikkje er kutta i bærande, men då må du heilt inn til brannveggen/varmekanalane for att det skal verta berande på noko vis.
Buggyer er jo godkjent med halve motoren ut, kun med beskyttelse for virftereima og evt. ein støtfangar rundt motoren.
Om du lager dette litt diskret så er det jo ikkje eingong sikkert att ein evt. kontrolør legg merke til att bakparten kan hektast av!
I verste fall kan du laga avtagbar bakplata som ikkje er skadelig/ ulovlig på nokon måte, kun praktisk! Men det er jo bedre om heile driten kan takast av soklart..
Ang luft: Eg ser for meg att det kanskje vert mindre luft som når vifta, ved stor fart når ikkje motorlokket er til stede og lagar eit "kjølerom", men eg er usikker på dette.. kan Godt hende den får meir luft som igrunn er logisk.. eksosvarmen vil jo ivertfall forsvinna med farten ivertfall!

Buggyer er jo godkjent med halve motoren ut, kun med beskyttelse for virftereima og evt. ein støtfangar rundt motoren.
Om du lager dette litt diskret så er det jo ikkje eingong sikkert att ein evt. kontrolør legg merke til att bakparten kan hektast av!
I verste fall kan du laga avtagbar bakplata som ikkje er skadelig/ ulovlig på nokon måte, kun praktisk! Men det er jo bedre om heile driten kan takast av soklart..
Ang luft: Eg ser for meg att det kanskje vert mindre luft som når vifta, ved stor fart når ikkje motorlokket er til stede og lagar eit "kjølerom", men eg er usikker på dette.. kan Godt hende den får meir luft som igrunn er logisk.. eksosvarmen vil jo ivertfall forsvinna med farten ivertfall!

TLF: 97419035
- StarBugs Geir
- Ultramedlem
Takk for gode tips Tistlo! Har du ein link til Tommy (Unneberg) sitt prosjekt?
1974 1303S
- StarBugs Geir
- Ultramedlem
Fann prosjekttråden til Tommy på vwnorge. Dette er ganske nøyaktig slik eg hadde sett det for meg. Takk skal du ha Tistlo!
http://www.vwnorge.no/index.php/topic,7764.60.html
http://www.vwnorge.no/index.php/topic,7764.60.html
1974 1303S
Ikkje noko problem! Skal ha det sånn på 61en trur eg 

TLF: 97419035