Teller vi ca. 16 hittil? Kom igjen, ikke vær beskjedne - hadde forventet å se noen flere "gamle gjengangere" her i det minste?
Det er veldig kjekt å få med både gamle og nye lokale fjes også, vi regner jo for gitt at det kommer delegasjoner fra både Stavanger-traktene og fra Florø?
nå som vi skal ribbe delebilen til BugFreak så må han være med på Pre-out og. folk får stikke innom hobbybutikken på arken og legge
press på mannen (samt kjøpe en stilig RC-boble)
Det er nok berre å drita HØGT i att eg i det heila tatt kjem meg nedover med impulsen
Har balt på i heila helga, og etter planen skulle den vert klar på laurdag, men no i kveld fekk eg konstatert att eg trenger ny hjulsylindar + sko + justeringsstjerner til venstre framme = eg ikkje får bilen klar før neste helg = no chance att eg får kjørt den gjennom eu sjekk... også kan eg vel tilstå att det er litt velll mykje slakk i snekka så det vert det nok mangel på 'og... og om motoren starter,,, det skal det meir enn ein gud til for å sikre.....
Tistlo wrote:
Det er nok berre å drita HØGT i att eg i det heila tatt kjem meg nedover med impulsen
Har balt på i heila helga, og etter planen skulle den vert klar på laurdag, men no i kveld fekk eg konstatert att eg trenger ny hjulsylindar + sko + justeringsstjerner til venstre framme = eg ikkje får bilen klar før neste helg = no chance att eg får kjørt den gjennom eu sjekk... også kan eg vel tilstå att det er litt velll mykje slakk i snekka så det vert det nok mangel på 'og... og om motoren starter,,, det skal det meir enn ein gud til for å sikre.....
Ring ASAP til hmv og spør om du kan kjøre bilen ned til de neste helg så den er klar for de mandag morgen.
Deretter bestiller du det du trenger + litt til og panikkskrur tilogmed helgen. Da blir det ekstra deilig å kjøre alle tunellene til Bergen om 2 uker.
PS! husk at det er vårmønstring på torsdagen
RZR-Andy wrote:
Teller vi ca. 16 hittil? Kom igjen, ikke vær beskjedne - hadde forventet å se noen flere "gamle gjengangere" her i det minste?
Det er veldig kjekt å få med både gamle og nye lokale fjes også, vi regner jo for gitt at det kommer delegasjoner fra både Stavanger-traktene og fra Florø?
Beklager, men 50 årsdag i gjengen, så reiser eg frå den vert eg "arvelaus". Om eg er vaksen, og det er eg snart, kjem eg meg opp søndags morgon og kjem nedover. Pre vert det ikkje på meg. Kanskje kunne Alutig tatt T2'en nedover laurdag, men trur ikkje det går fly for meg før i totida søndag.
RZR-Andy wrote:
Hvis Boblen og clutchen er frisk så skal jeg vel rote meg ut på Bergensveiene og iallefall tute hvis jeg møter på et VW tog må jo prøvekjøres litt før den går i garasjen..
Eg trur eg skal forbi Hylkje lørdags ettermiddag, har med dama og unge,men lurte på å stikke innom campingen likevel viss nokon har et ca tidspunkt på kortid ting startar der ute?