Pre-Bug-Out2009

Her kan du diskutere alt mulig, men la det være interessant for andre VW-interesserte.

Moderator: Global moderator

T-1
Supermedlem
Supermedlem

Sv: Pre-Bug-Out2009

Post by T-1 »

jeg kommer så klart!!  :thup det her kommer til å bli en meeegeet bra VW uke  ;D
The Wheeler dealer
GreenBug

Post by GreenBug »

:thup
StarBugs Geir
Ultramedlem
Ultramedlem

Post by StarBugs Geir »

:thup :thup :thup begge dagar!  ;D
1974 1303S
2018 Husqvarna Vitpilen 701
RZR Andy
Ultramedlem
Ultramedlem

Post by RZR Andy »

Teller vi ca. 16 hittil? Kom igjen, ikke vær beskjedne - hadde forventet å se noen flere "gamle gjengangere" her i det minste?  ;)
Det er veldig kjekt å få med både gamle og nye lokale fjes også, vi regner jo for gitt at det kommer delegasjoner fra både Stavanger-traktene og fra Florø?
VWegard
Medlem
Medlem

Post by VWegard »

Kor skjer Pre-Bugout? Og kortid?
-1973 1300s
RZR Andy
Ultramedlem
Ultramedlem

Post by RZR Andy »

Lørdag 23 i Bergensområdet + Bergen Camping, som på plakaten, er planen ;)
hans

Post by hans »

nå som vi skal ribbe delebilen til BugFreak så må han være med på Pre-out og. folk får stikke innom hobbybutikken på arken og legge
press på mannen :)  (samt kjøpe en stilig RC-boble) 
ronolsen
Nybegynner
Nybegynner

Post by ronolsen »

håper virkelig at jeg får dette med meg :=)
RZR Andy
Ultramedlem
Ultramedlem

Post by RZR Andy »

Den er grei, bare å komme!  ;D
Tistlo
Ultramedlem
Ultramedlem

Post by Tistlo »

Det er nok berre å drita HØGT i att eg i det heila tatt kjem meg nedover med impulsen :'( :'( :'( :'( :( >:(

Har balt på i heila helga, og etter planen skulle den vert klar på laurdag, men no i kveld fekk eg konstatert att eg trenger ny hjulsylindar + sko + justeringsstjerner til venstre framme = eg ikkje får bilen klar før neste helg = no chance att eg får kjørt den gjennom eu sjekk... også kan eg vel tilstå att det er litt velll mykje slakk i snekka så det vert det nok mangel på 'og... og om motoren starter,,, det skal det meir enn ein gud til for å sikre..... :(
TLF: 97419035
Jon T
Supermedlem
Supermedlem

Post by Jon T »

Tistlo wrote: Det er nok berre å drita HØGT i att eg i det heila tatt kjem meg nedover med impulsen :'( :'( :'( :'( :( >:(

Har balt på i heila helga, og etter planen skulle den vert klar på laurdag, men no i kveld fekk eg konstatert att eg trenger ny hjulsylindar + sko + justeringsstjerner til venstre framme = eg ikkje får bilen klar før neste helg = no chance att eg får kjørt den gjennom eu sjekk... også kan eg vel tilstå att det er litt velll mykje slakk i snekka så det vert det nok mangel på 'og... og om motoren starter,,, det skal det meir enn ein gud til for å sikre..... :(
Ring ASAP til hmv og spør om du kan kjøre bilen ned til de neste helg så den er klar for de mandag morgen.
Deretter bestiller du det du trenger + litt til og panikkskrur tilogmed helgen. Da blir det ekstra deilig å kjøre alle tunellene til Bergen om 2 uker.
PS! husk at det er vårmønstring på torsdagen  ;)
Tistlo
Ultramedlem
Ultramedlem

Post by Tistlo »

Mange muligheiter... siste rest av bremser er sendt, og ei styresnekke BØR eg ha liggande som er brukande etc... mulig det går å justera opp snekka!

Men motoren starta ivertfall idag!! :) ligg film på vwnorge i projecttråden... så då er eg eit hakk nermare!

Skal og ringa traaen og høyra om ikkje eg kan få lurt bilen inn på hmv ein liten halvtime, så eg får ein mangellappe!

Så om me legger godviljen til så er det fortsatt muligheiter! Men det vert utan skilt ivertfall...
TLF: 97419035
Sander
Supermedlem
Supermedlem

Post by Sander »

RZR-Andy wrote: Teller vi ca. 16 hittil? Kom igjen, ikke vær beskjedne - hadde forventet å se noen flere "gamle gjengangere" her i det minste?  ;)
Det er veldig kjekt å få med både gamle og nye lokale fjes også, vi regner jo for gitt at det kommer delegasjoner fra både Stavanger-traktene og fra Florø?
Beklager, men 50 årsdag i gjengen, så reiser eg frå den vert eg "arvelaus". Om eg er vaksen, og det er eg snart, kjem eg meg opp søndags morgon og kjem nedover. Pre vert det ikkje på meg. Kanskje kunne Alutig tatt T2'en nedover laurdag, men trur ikkje det går fly for meg før i totida søndag.
-78 T1 1303 Karman Cab
-75 T2 1600 Westfalia camping bay
-74 T1 1303 S    + 1997
-72 T1 1302 LS    + 2001
-69 T1 1300        + 1986
-54 T1 1200        + 1982
Boblevik
Nybegynner
Nybegynner

Post by Boblevik »

RZR-Andy wrote: Teller vi ca. 16 hittil? Kom igjen, ikke vær beskjedne - hadde forventet å se noen flere "gamle gjengangere" her i det minste?  ;)
Hvis Boblen og clutchen er frisk så skal jeg vel rote meg ut på Bergensveiene og iallefall tute hvis jeg møter på et VW tog ;) må jo prøvekjøres litt før den går i garasjen..
- 1969 1500 "Lynet II"
heljo
Seniormedlem
Seniormedlem

Post by heljo »

Eg trur eg skal forbi Hylkje lørdags ettermiddag, har med dama og unge,men lurte på å stikke innom campingen likevel viss nokon har et ca tidspunkt på kortid ting startar der ute?
Post Reply