Jeg er et nytt medlem på VWACB forumet , synes det er kult med alle innleggene deres

Har lenge ønsket å bli medlem på VolksWagen Amcar Club Bærum, og tenkte å legge inn litt info om mean bil!
1970 og 1/2 modell, den har gått snart 120000km, faktisk er den ute og kjøre akkurat nå.
Motoren høres ikke helt bra ut, kan synes som om den bare går på 4 sylindre, har lenge tenkt på å skifte vannpumpe.
Har hørt at dette skal kurere alt?

Er nokså ny til dette Amcar-greiene, og håper at i allefall en av dere kan mene noe om dette, sjefs mekaniker noen?
Har fått med meg at det snakkes om dette Ulven-markedet, er det i forbindelse med Sykkulven-dagane som holdes i slutten av april?
Har funnet mye info om Sykkulven-dagane, men lite og ingenting om markedet. Men har hørt rykter om at det er denne helgen, jeg tar sjangsen, bagasjen er pakket, har sovet siden 22:30 og føler meg utmerket fabelaktig, og klar for en tur til Møre! Regner med å være framme kl 09:30, GPPen har ihvertfall beregnet denne tiden, håper det ikke er for mye nattåpne bensinstasjoner

Har håpet å kanskje besøke Olden Bobleklubb på veien, har hørt at de holder hus på samme kanten, har i allefall lest det på siden av lastebiler! Håper de ikke bare snakker tysk, eller er det vanelig? Håper ikke jeg må lære meg tysk.
Nå drar jeg på min vei, håpte at toget går så langt. NSB har ihvertfall lovet at Sykkulven finnes, snakket med de på telefon senest på torsdag kveld. Hyggelig samtale med en av betjeningen om reisen min, hun anbefalte meg å ta bilen, hun mente at det var nok med 4 sylindre for denne turen, vannpumpen sa hun ikke var viktig. Kan ikke helt til å få dette til å stemme, siden dette er en nokså vital del? Eller er den valgfri? Har også hørt at det finnes gasskjølte motorer der ute, og til og med O2 kjølte kjøretøyer, men er disse trygge? Neonlaget har jeg hørt at det står nokså skralt til med og ønsker ikke å bidra med økt forurensning.
Håper jeg treffer ekstra mangen av dere der i Sykkulven! Husk å hils på meg på veien, kjører en gurbunder metallica med offwaite striper!
Snakkast, som de sier der oppe!