spjeldhus og dyser fra 2.1 wbx kjøpes
Moderator: Global moderator
spjeldhus og dyser fra 2.1 wbx kjøpes
Trenger spjeldhus og dyser fra en 2.1 wbx til megasquirt prosjektet, noen som har dette liggende?
Sv: spjeldhus og dyser fra 2.1 wbx kjøpes
Konge, hva vil du ha for det? vet du tilstand på dyser?
bud 
er ganske sikker på at dysene vart plukka av ein fungerande motor, men 100% garanti kan eg ikkje gje

er ganske sikker på at dysene vart plukka av ein fungerande motor, men 100% garanti kan eg ikkje gje
TLF: 97419035
Er 500 for lite? Vet ikke hva sånt pleier og gå for.
nei da må gå bra. skal du henta, skal eg bringa eller skal da sendast?
og er da spjeldhuset som i plenumsboks eller sjølve spjeldet,som sitt skrudd på plenumsboksen ? (har begge deler då)
og er da spjeldhuset som i plenumsboks eller sjølve spjeldet,som sitt skrudd på plenumsboksen ? (har begge deler då)
Det var egentlig kun spjeldet, men nå fikk jeg lyst på plenumet også. 700 med plenum? Har ingen brennhast for meg så jeg kan plukke det opp når jeg er forbi eller du kan ta det med hvis du skal til byn. Kan du prøve og unngå og få drit i dysene når du tar de av? Hvis du kunne puttet de i en tett pose også hadde det vært 

Plenum kan du få med ogso ja, eg kan ta med neste gong eller du kjem opp, da som kjem fyrst:)
Alle delane er utplukka og ligg i ei kassa, så det er fare for at dysene allerede treng ein rens. ville uansett ha blåst over dei + kjøyrd bensin gjennom dei (bør du uansett for å sjekka sprøytebildet i tilfelle da er noko tulliball)
Alle delane er utplukka og ligg i ei kassa, så det er fare for at dysene allerede treng ein rens. ville uansett ha blåst over dei + kjøyrd bensin gjennom dei (bør du uansett for å sjekka sprøytebildet i tilfelle da er noko tulliball)
Fløtt! Hvis jeg gir deg en lyd når jeg er forbi og du gir meg en lyd når du er forbi så tar vi overlevering når det passer seg?
Delane ligg klare, og da vert bytur imorgo. har du eit tlf nr?? skal te breistein ivertfall.
ta kontakt med meg på 97419035. kan og berre legga igjen delane på breistein då vist du ikkje kan møta meg einplass feks