Tommys Garage..
Moderator: Global moderator
Sv: Gull Biggi big..
Da har jeg hatt bilen på eu kontroll.. ikke så ille. fikk 2er feil på feil justert lys (satt lykta feil vei)
også var det olje lekk fra motor, og det siste var bremser bak. syns ikke det var så ille.. tenkte prøve rekke og gjøre den ferdig idag. kommer også litt mer små dill på den i helga hvis jeg rekker.

The Wheeler dealer
Bra det! Litt småplukk å fikse bør det alltid være!
da kom det midtkonsoll til biggen idag
nå på plass med spiller og hele pakke.. har også fått på plass forsterker og litt subbisær baki.
nå går jeg bare og venter på nye frem stoler. om noen skal retning haugesund og tilbake i nær fremtid er det bare og rope ut

nå går jeg bare og venter på nye frem stoler. om noen skal retning haugesund og tilbake i nær fremtid er det bare og rope ut
The Wheeler dealer
Jauda.. prøvde meg på et hurtigt eksos skifte på fredagen. det gikk jo bare som det pleier det.. to knekte bolter
en på hver side.. i tilleg var varme pottene på begge sider klar for komposten.. så da klok av skade tok jeg heller motoren ut siden jeg regna med det knakk på fremsiden også.. john harry stilte som vanlig på kort varsel
vi har nå fått bra dreisen på dette etter hvert. motoren sto klar på benken etter to glass cola 4 sjokolader og 20 min jobbing..
mens jeg demonterte potta var jh racing sjapp på og justere bremsene mine bak.. nå har jeg borra ut bolten på ene siden og erstatten den med ny bolt. klar fiks. på den andre siden har jeg en del av bolten ute så der tenkte jeg prøve meg med en SVÆÆR tang og skru den ut.. så satser jeg på at jeg er klar for auto slalom til helga 

The Wheeler dealer
Når du har igjen restar av ein knekt bolt so er det ikkkje ei Stooor tong som er tingen!!
Du må bruka Vise-Grip ! Sjølvgripstenger
[attachment=1]
Du må bruka Vise-Grip ! Sjølvgripstenger

[attachment=1]
- Attachments
-
- 10cr_lg.jpg (9.55 KiB) Viewed 1363 times
TLF: 97419035
ja fikk tak i en sånn.. det gikk greit og få den ut
igår kom hansemannen og hjalp meg løfte motoren på plass.
så nå er det ut og kjøre igjen
Var egentlig greit og ha ut motoren, fikk tatt en god rens og service på den i samme slengen. nå satser jeg på at den skal kunne gå litt bedre og fuske mindre 

The Wheeler dealer
Når vi nevner tenger Tommy - har du en teng-tools-tang til meg :-)
Ingen fornuft - ren entusiasme!
Det har du jagge helt rett ierika wrote: Når vi nevner tenger Tommy - har du en teng-tools-tang til meg :-)

The Wheeler dealer
DA har biggen fått noe merkelig greier hengende etter seg gitt
etter mye frem og tilbake på camping fronten har jeg og fruen hatt litt lyst på buss. men på grunn av mini garasje mm har vi slått det litt fra oss. men lysten var der enda. ett godt alternativ måtte jo bare bli combi camp
så da var det bare og begynne tråle nettet. joda mange fine. MEN vi vil jo seff ha noe fra rette tiden. fant en på autodb fra 73 med fortelt og greier. sto i sogn og fjordane. (vangsnes) tok telefonen og ringte en kjempe hyggelig dame som har hatt denne en stund med familien (eier nr 2) så seff helt jævlig ut farge messig men godt holdt. blei enig om pris og hente dato 
ringe da mister B.hjellestad og hørte om han var klar for tur. han stilte opp med et par timer varsel
satt av gårde over fjellet med kanon flott vær og mye fint og se på. og seff litt pisspreik og juging
stoppa også og kikka på boble lagringen som kan sees i vangsnes sentrum. kom frem til en fin camper i rette farger mm
så etter og ha dytta inn på litt vafler og kaffe hos en usedvanelig hyggelig selger var det og komme seg hjem igjen
bilder fra turen kommer så fort bjørn er på nett igjen 

ringe da mister B.hjellestad og hørte om han var klar for tur. han stilte opp med et par timer varsel

The Wheeler dealer
Hehe... grattis! 
Du trenger hengerfeste nå da? Tror jeg har et liggende om du ikke allerede har ordnet deg!

Du trenger hengerfeste nå da? Tror jeg har et liggende om du ikke allerede har ordnet deg!
da ordna andy henger feste til meg
en liten uppdate på biggen. etter en nogså slitsom tur til norheimsund fant vel motoren ut at den ikke gidder mer. blåste stempel ringer, full olje lekk pluss litt til
kan og skal fikses. men siden jeg har lite peil på motor har jeg skaffa meg ny. så idag har jeg kjørt til drammen tur/retur på 12.5 timer og henta meg en 1915 motor. satser på og få den inn i morgen
motoren som sto der er snart ute. nå er det sommer snart folkens!! SKÅL

The Wheeler dealer
ikke noe syke greier. kommer kjøre den på en modda 34solex gasser i sommer. må spares litt imellom øktene ogsåKristian Gelin wrote: Såpass her satses det stort, rettt fra 1600 til 1915, blir gromt det
![]()

The Wheeler dealer
grattis med ccm 

www.samboen.com
1962 T1 Tysnes Raceren
1962 T1
1959 T2 Panel
1961 Vespa 150
1991 Carrera 4
Det går ikke så fort, men så blir det ikke så bra heller!
1962 T1 Tysnes Raceren
1962 T1
1959 T2 Panel
1961 Vespa 150
1991 Carrera 4
Det går ikke så fort, men så blir det ikke så bra heller!
hepp. da er motoren på plass etter MYE kødding. ikke alt var helt på stell her. men i denne klubben fins det MYE kunskap som løser den værste ting
takk for all hjelp folkens. så nå satser jeg på og være klar til vår mønstring på torsdag 

The Wheeler dealer