Du mener hjulkapsler? Det ser ut som at de som har breddet felgene dine bak ikke har satt på klipsene på felgen etter bredding. Det er normalt 5 klips pr felg som skal klinkes elles sveises på felgen. har du ikke de kan det bli vanskelig!
- 67 VW Boble
X- 06 Lotus Exige
X- 01 Lotus Elise
X- 03 Alfa Romeo 156GTA
X- 01 Alfa Romeo 156 2.5 V6
X- 97 Mini Morris
X- 67 Beach Buggy
X- Mange andre ikke nevneverdige.Wink
Skulle til å spørre hvordan du endte opp med Boble men så husket jeg Buggyen (- fisket listen fra evo.no )
velkommen til vwacb - et forum med mer takhøyde enn visse andre - samt en mengde sosiale sammenkomster
stilig boble - trenger vel litt motor for å stå i stil med noen av de andre x-bilene
Du mener hjulkapsler? Det ser ut som at de som har breddet felgene dine bak ikke har satt på klipsene på felgen etter bredding. Det er normalt 5 klips pr felg som skal klinkes elles sveises på felgen. har du ikke de kan det bli vanskelig!
Og velkommen til forumet! Holder du til i Bergen?
Takk for det
Eg har det som trengs for å få hjulkapslene på, så det ordner seg
Jepp, eg bor i Sandviken. Tenkte å melde meg på Stavanger turen 19-21.juni, det må jo være en fin mulighet til å treffe
folkene i klubben
hans wrote:
- 67 VW Boble
X- 06 Lotus Exige
X- 01 Lotus Elise
X- 03 Alfa Romeo 156GTA
X- 01 Alfa Romeo 156 2.5 V6
X- 97 Mini Morris
X- 67 Beach Buggy
X- Mange andre ikke nevneverdige.Wink
Skulle til å spørre hvordan du endte opp med Boble men så husket jeg Buggyen (- fisket listen fra evo.no )
velkommen til vwacb - et forum med mer takhøyde enn visse andre - samt en mengde sosiale sammenkomster
stilig boble - trenger vel litt motor for å stå i stil med noen av de andre x-bilene
mvh hans
(flybywire/turbofeber)
Hehe, det er en racer av en 1500 som står i den, så det holder i massevis inntil videre.
Ja, gleder meg til de sosiale sammenkomstene, det blir kjekt
Tistlo wrote:
Sjå her ja!! Det var vist ikkje "berre" ein 67 du hadde kjøpt deg heller nei!! Berglund'n si Offroad bobla hehe
Fekk ikkej svar frå deg, men du får ta deg ein tur oppom i neste veka.. Examen på mandag, så er det fri!
Forresten; fekk du start på den eller?
Hey
Stemmer det, Berglund sin ja.. Offroad merkene er tatt vekk no då.. Og jaggu har eg visst fått meg en taksenket oval og
Eg har havnet offshore igjen eg desverre, kommer hem på onsdag.
Så satser på en tur like etter det.
Den starter som bare det no, var bare releet som tullet seg litt