Ser ikke ut som vi har en skikkelig bildetråd på splittbusser? Det må vi gjøre noe med, det finnes titusener igjen av dem!
Begynner med en skikkelig lav en
I godt selskap med "Linde-bussen"
Snakket akkurat med en som hadde hatt en rød dobbelkabiner som arbeidsbil for mange år siden. Han hadde parkert den like ved der trikken snudde før Fanahallen, for å ta bilde av den sammen med trikken rett før den ble lagt ned. Var murer, og bilen hadde logoen på! Han hadde negativet, men aldri laget en papirkopi av bildet. Hadde vært morsomt å sett. Han hadde forresten (off topic i denne tråden) 2,5 bobler i dag.
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
Som en liten takk til T-1 Tommy og Solan Grynet Lysø for god hjelp i forbindelse med hentingen av min lille boble legger jeg ut episoden fra serien Overhaulin som omhandler en VW Splitbus på min server for en periode.
Takk for linken. Fikk ikke med meg denne episoden, men nå skal jeg få sett den.
Er ikke videre happy med endringene han gjorde, men det skal bli gøy å se uansett.
Det er forøvrig ikke mange custom greier som etter min mening blir flott på T2.
Thanks!
...noen som kan lese nettadressen på reimhjulet på det nest nederste bildet? Schtilig reimhjul...ja og motor'n også, selvfølgelig!
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein