Grunnet uforutsett vanskelig økonomisk situasjon, vurderer jeg altså å selge boblene mine

Begge bilene er 1303s.
Bil 1:
Bilen er gullfarget og der står en stolbar 1600 motor i den, kjørte den selv fra drammen til bergen uten problem

Motoren er i grei stand og fullstendig kjørbar bortsett fra at den lekker litt olje.
Bilen har også en litt harry men tøff steinsprutskjerm forran.
Er bare oppdaget 1 lite hull i bunnplaten under på passasjersiden (fingerbøl)
litt stålmakk i kanalene. ellers er karrosseriet i god stand!
Litt skjønnhetsfeil i lakken også

Bil 2:
Er svart/grønn og ble egentlig kjøpt som delebil til overnevnte, står også en 1600 motor i denne som ble overhalt rett før vi kjøpte den. endel nye og fine deler på denne da den var et restaureringsprosjekt. grunnet bilens stand fannt vi ut at det ville være dumt å plukke den fra hverandre. det den trenger for å starte er et batteri og en tenningslås grunnet manglende nøkkel. ellers er bilen hel og grei!
Til dags dato har bilen onepiece dører og breddede skjermer (følger med 1 annet sett med dører og skjermer)
Har også mye deler til denne bilen. bla porchestyling, seter, ekstra ruter, 1600 blokk, motorlokk, endel smådeler osv osv.
Mangler takinteriør og litt annet småplukk.
To flotte biler med godt potensiale! Ser helst at disse holder seg i bergen/omegn!
Bil 1 står i fana og er tut og kjør, bil 2 står på garasjen i solsvik.
Selges kun til dem som kan ta vare på dem, noe jeg desverre ikke har mulighet til i nermere fremtid

kom med bud! samlet eller hver for seg.