Formålet er å se hva som må bestilles av nye deler, og eventuelt justere det som bare trenger å justeres.

Hovedfokus er å få bremsene i orden.
Hvis noen føler for å være med så stiller jeg med kake, kaffe og godt mot i Solsvik klokken 10.

Moderator: Global moderator
Veldig trivelig! Du må absolutt ta turen en gang, her blir øyet både stort og vått!!! Mye lekkert på Solsvwik..Tistlo wrote: Eit tips når du skal bala med bremsene; Bukse med knepute!!
Ser ut til att dekan har hatt det trivleg! Og eg ser att eg må ha meg ein tur til solsvwik, ein gong![]()
Det er bare å prøve den. Har jo ikke hatt den i gang enda, så dersom noen vil prøve den i en bil er det fritt frem!VW 181 wrote:Veldig trivelig! Du må absolutt ta turen en gang, her blir øyet både stort og vått!!! Mye lekkert på Solsvwik..Tistlo wrote: Eit tips når du skal bala med bremsene; Bukse med knepute!!
Ser ut til att dekan har hatt det trivleg! Og eg ser att eg må ha meg ein tur til solsvwik, ein gong![]()
Vi lurte på å sette Arves motor i Bløygen, den på bildet, men med tanke på at motorens eier er, lot vi være...
Men det kunne vært rått!! ;D Svein var klar for den løsningen, vi hadde jo fått mer plass på gulvet.![]()
Nesten alltid kake på Solsvwik, Jobbe-Freddy, enten så ER vi kake, eller så HAR vi kake...FreddyB wrote: Helvete, var det kake på SolsVWik når eg var i by'n..? Jævla familiefeiringar..![]()