Page 1 of 1

Uerfaren boble entusiast

Posted: Sat May 23, 2015 1:13 pm
by myggen
Hei!
Har en 1300 1968mod som kunne trengt en full gjennomgang av det elektriske anlegget.
Diverse lys som ikke fungere, vindusviskere, tankmåler og speedometer.
Skal inn på eu i slutten av juni så setter stor pris på hjelp, betaler selvsagt.

- Marius

Sv: Uerfaren boble entusiast

Posted: Sun May 24, 2015 2:16 am
by Tistlo
ikje akkuratt eit spesielt avansert elektronikksystem på ein 68modell. vist du ikkje har planar om å vera uerfaren ganske lenge so kan du fiksa detta sjølv. du trenger eit multimeter, koblingsjema og eventuelt ein cola elle noko. begynn med å finna ut at batteriet er bra og at du har strøm TIL alle sikringar og FRÅ alle sikringar. so kan du luka ut bagatellfeil som at sikringen har dårlig kontakt osv. deretter finner du dei kretsane som køddar seg. sjekk jordingspunkt og at da er god kontakt og ikkje irr på pinnane. alle tegn til heimamekk på ledningsnettet bør sporast opp i og erstattast med ledningar lagt opp på rett måte. speedometeret er dreve av ein vaier so går rett på navet. da kan henda vaieren har komt inn i navet. den skal stikka ut i navkoppen venstre sia. tankmålar er fleire ting med. kjem anpå om den virkar eller er heilt vekke. da kan vera flottøren som har svikta eller sjølve målaren i speedometeret, og avogtil er da ein liten boks på baksida av speedoen som er syndebokken. ein spennings stabilisator for å hindra at målaren hoppar å dansar i takt med bensinen i tanken..
koplingskjema ligger på thesamba.com under teknisk og under wiring type 1.

Sv: Uerfaren boble entusiast

Posted: Mon Jun 22, 2015 2:44 pm
by myggen
Noen som har oversikt over riktig sikringstørrelser??

Sv: Uerfaren boble entusiast

Posted: Mon Jun 22, 2015 3:28 pm
by Solan
Se her:

http://www.thesamba.com/vw/archives/man ... 8T1-35.jpg

og her:

http://www.thesamba.com/vw/forum/viewto ... w=previous

Koblingsskjema (de største strømforbrukerne er vindusviskere og evt. oppvarmet bakrute, disse bør ha 16A, resten kan ha 8A, hvis det ikke er mange ting knyttet til en sikring):

http://www.thesamba.com/vw/archives/inf ... lymers.jpg

eller:

http://www.thesamba.com/vw/archives/inf ... g_6869.jpg

Sv: Uerfaren boble entusiast

Posted: Tue Jun 30, 2015 12:52 pm
by myggen
Kunne trengt litt motorhjelp, angående justering av forgasser evt gasswire.
Var ute å kjørt litt i går og på motorveiene etter 10-15sek begynner den å hoste litt, kan virke som forgasseren overfylles med fuel.
Er det evt gasswire enden som er feiljustert eller er det en justering på forgasseren?(kunne trengt litt forklaring)
Prøvde å gi litt snakk på gasswiren og dette så ut til å hjelpe, men kan ikke slakke mer..

Sv: Uerfaren boble entusiast

Posted: Thu Jul 09, 2015 11:11 am
by djupevik
Eg ville googla litt om justering av forgasser. Ligger vel både videoar og tutorials. Eg har omtrent berre overhalt gasserane og kjørt dei på grunninstillingane så eg har ikkje så mykje peiling, men du har ei skrue eller to som justerer fuelmengden.

Vist du ikkje får noke respons ved justering der så kan det være at ventilen som skal stenge for bensin til gassaren når bensinkammeret er fylt opp ikkje stenger som den skal og at ein liten overhaling av forgassaren må til :)


Er hostinga sporadisk? Gir den seg eller blir det verre og verre? Justering av gassvaieren blir vel det samme som å justere litt på gasspedalen under kjøring.

Sv: Uerfaren boble entusiast

Posted: Thu Jul 09, 2015 8:44 pm
by hans
jeg er på bærtur hva justering angår. om motoren sviver er jeg fornøyd og av og til er det noen som forbarmer seg over den harkende motoren om jeg er med på en cruising. Anbefaler det siste :)

Sv: Uerfaren boble entusiast

Posted: Tue Jul 14, 2015 12:26 am
by Tistlo
fant du ut av detta mr myggen?
eg har desverre ikkje hat muligheit til å svinga innom for å hjelpa deg, men da eg huksar er ivertfall at den gjekk heilt fint når eg hadde den, så med mindre da har vert nevla for mykje so er da isofall kun snakk om ting som kan skje under bruk. feks brent stift, drit i forgassaren etc. da er kjapt å hiva ut gassaren for ein rensk. trykkluft og bremserens kan løysa mykje problem sånn sett.
men at den flowar øve under kjøyring er nesten umulig å få til i praksis, så da er vel noko ant. mulig eg nevnte da men vist den hostar og harkar ved pådrag, men om du stampar inn clutchen når hostinga intreffer, og pumper på gassen, og den derpå responderar friskt og normalt , so betyr da at bensinpumpa er på veg til å ta kveld, ved at membranen lek og da vert ikkje levert nok suppa eller trykk til å ivareta framdriften ved pådrag, men den vil likavel funka som snus på ubelasta motor. heilt til pumpa streikar fullstendigt.. kan vera ein muligheit evt. men da må vel vera nokon i området som evt kan sjå på greiene??