rutepakning med blank list
Moderator: Global moderator
rutepakning med blank list
Er det nokon her som kan gje meg ein kjapp monteringsanvisning, type IKEA, på montering av rutepakningar med blank list i? Kva er rekkefølga? Lista i pakningen, ruta i pakningen og alt i bilen? Eller rute i pakning, montere i bil, og lista etterpå? Og korleis får ein då eventuellt den lista inn i pakningen?
Håpar på raskt og positivt svar!!
Håpar på raskt og positivt svar!!
Sv: rutepakning med blank list
Du kan ivertfall stikka inn føgande setning:
Legg gummilistene i vatn over natta!
Då vert dei mjuke og gode å ha med å gjera!!

Legg gummilistene i vatn over natta!
Då vert dei mjuke og gode å ha med å gjera!!

TLF: 97419035
Eg takkar for tipset, men er du sikker på at det er hjelp i? Det må jo nesten være varmt vatn då, og det blir kaldt i løpet av natta.. Ellers har eg vanskelig for å tru at gummipakningar skal bli mjuke, men viss du har prøvd, skal eg tru på deg.
vi legg nye rutepakningar i varmt vatn på jobb, viss vi må skifte dei, og dei blir mjuke på nokre minutt. Problemet mitt er at eg aldri har montert pakning med list.
vi legg nye rutepakningar i varmt vatn på jobb, viss vi må skifte dei, og dei blir mjuke på nokre minutt. Problemet mitt er at eg aldri har montert pakning med list.
Det er nok med et par min i varmt vann har gjort dette med fenderlist til båt og den er rimelig stiv i utgangspunktet.
Verdens nest eldste yrke.
Skaff deg silikonspray og spray pakningene godt
Monter de på ruten og legg kromlistene i (litt bøying og dette går greit)
Nede på frontruta er største problemet (pga krumming oppover) men tape gummilista fast om det ikke funker
Null problemer!
Få noen til å hjelpe deg til å sette de inn.
Lykke til
Monter de på ruten og legg kromlistene i (litt bøying og dette går greit)
Nede på frontruta er største problemet (pga krumming oppover) men tape gummilista fast om det ikke funker
Null problemer!
Få noen til å hjelpe deg til å sette de inn.
Lykke til
www.algroy.no The Split Cruisers
1951 - 1958 - 1958 - 1959 - 1961 + 1999
Patina er mangel på vedlikehold og reparasjoner

mange takk! Eg har heldigvis ikkje tatt ut frontruta, der var eg heldig.
Neida, går greit som bare det!
Silikonspray er løsningen, dette vet alle elektrikere
Silikonspray er løsningen, dette vet alle elektrikere

www.algroy.no The Split Cruisers

Ps: Eg har ingen erfaring med gummilist-oppvarming.. har berre snappa opp tipset ein an plass 
Murmester'en har nok peiling

Murmester'en har nok peiling

Tror Solan/Svein er litt skeptisk til for mye Silikon spray. Da vi skulle montere rutene på hans bil fikk vi litt trøbbel med at silikonsprayen rett og slett var for god! Alt beveget seg og listen datt ut hele tiden. Vær OBS på mengden du sprayer op der listen skal ligge.
Sune
Sune
www.samboen.com
1962 T1 Tysnes Raceren
1962 T1
1959 T2 Panel
1961 Vespa 150
1991 Carrera 4
Det går ikke så fort, men så blir det ikke så bra heller!
1962 T1 Tysnes Raceren
1962 T1
1959 T2 Panel
1961 Vespa 150
1991 Carrera 4
Det går ikke så fort, men så blir det ikke så bra heller!
No har eg montert dette, først pakning på ruta, og så prøvde eg med den orginale lista i blekk. Og eg brukte litt silikonspray.. Men det gav eg opp, nokon tips på dette? Må eg rette den ut for å få den på plass? For når den var forma som ruta, sleit eg godt med å få den ned i pakningen. No er det montert nyetypen list, i plast eller noko slikt. Eg rakk desverre ikkkje å få det i bilen, men kanskje eg likegodt kan ta det igjen og legge i blekk lista viss nokon har tips.
Mine erfaringer er følgende:
IKKE smør glidemiddel av noe slag (...) inni det sporet som kromlista skal ligge. Jeg smurte heller ingenting ellers på gummilista før kromlista var på plass inni sporet sitt.
For å få kromlista inn i sporet, så "brekker" du sporet åpent ved å bøye pakningen til sidene og så pjåte inn lista. Det er viktig at lista holder sin opprinnelige form, hvis du begynner å bøye denne, så tror jeg at du aldri vil få den fin og slett igjen. Så jobber du deg videre med list og pakning til hele greiene sitter ihop.
SÅ kan du begynbne med noe smøremiddel for at ruta med pakning skal komme greit på plass. Dette er viktigst med smøring mot innsiden av pakningen, og mot den tråden du trekker inni pakningen (jeg brukte el-ledning, det fungerte bra). På den måten glir det greit og uten problemer (i en ideell verden) å få dette på plass. Kjekt hvis du har en kompis til å trykke (ikke for hardt!) på ruta fra utsida når du holder på å trekke strengen (ledningen) på innsida. Husk overlapp på ledningen.
Lykke til!
Svein
IKKE smør glidemiddel av noe slag (...) inni det sporet som kromlista skal ligge. Jeg smurte heller ingenting ellers på gummilista før kromlista var på plass inni sporet sitt.
For å få kromlista inn i sporet, så "brekker" du sporet åpent ved å bøye pakningen til sidene og så pjåte inn lista. Det er viktig at lista holder sin opprinnelige form, hvis du begynner å bøye denne, så tror jeg at du aldri vil få den fin og slett igjen. Så jobber du deg videre med list og pakning til hele greiene sitter ihop.
SÅ kan du begynbne med noe smøremiddel for at ruta med pakning skal komme greit på plass. Dette er viktigst med smøring mot innsiden av pakningen, og mot den tråden du trekker inni pakningen (jeg brukte el-ledning, det fungerte bra). På den måten glir det greit og uten problemer (i en ideell verden) å få dette på plass. Kjekt hvis du har en kompis til å trykke (ikke for hardt!) på ruta fra utsida når du holder på å trekke strengen (ledningen) på innsida. Husk overlapp på ledningen.
Lykke til!
Svein
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
berre for å spørje dumt: Det var den typen i metall du monterte, og ikkje den plastikkpølsa som eg fekk tredd på plass?
Eg skulle gjerne hatt i metallet eg og, men eg får sjå kva det endar opp med.
Ein ting er iallefall sikkert, litt silikon går bra, men for mykje er farlig! Du må være forsiktig Frode, berre sjå koreis Lene Alexandra blei i toppen av all silikonen!
Eg skulle gjerne hatt i metallet eg og, men eg får sjå kva det endar opp med.
Ein ting er iallefall sikkert, litt silikon går bra, men for mykje er farlig! Du må være forsiktig Frode, berre sjå koreis Lene Alexandra blei i toppen av all silikonen!
Jeg tredde inn den originale (tror jeg) metall-lista, ja.
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
Eg tek oppatt ein gammal tråd her.Det skjer lite med bilen min, derfor blir trådane fort gamle..
Eg prøvde i dag å montere bakruta i bobla mi, 69 mod. Dette gjekk ikkje så bra. Solan skriv her at det er enkelt, så eg lurer litt på kva eg gjer gale. Hadde 3 forsøk i dag, men nei..
Eg har faktisk montert ein del ruter før, men aldri bakrute på boble, så derfor spør eg litt her. Eg har ny pakning, og det var ca 0 grader i garasjen, dette kan kanskje ha gjort ting verre for meg?
Eg har skøyten på tauet i nedre kant, er dette feil? Når eg kom til øvre hjørne på begge sider, glapp pakningen utom karosseriet sjølv om ein stod og trykte inn og ned på ruta og pakningen.
Må eg ut å rette pakningen i nedre kant for å få ruta langt nok ned , eller vil det gå av seg sjølv? Eg prøvde og å spraye godt med sillikonspray på pakningen, men det ville ikkje gå i dag. Er takknemlig for gode tips, kva må eg passe på?
Skulle eg kanskje tatt ruta og pakningen inn i stova et døgn før montering, fått varme i den?
Eg prøvde i dag å montere bakruta i bobla mi, 69 mod. Dette gjekk ikkje så bra. Solan skriv her at det er enkelt, så eg lurer litt på kva eg gjer gale. Hadde 3 forsøk i dag, men nei..
Eg har faktisk montert ein del ruter før, men aldri bakrute på boble, så derfor spør eg litt her. Eg har ny pakning, og det var ca 0 grader i garasjen, dette kan kanskje ha gjort ting verre for meg?
Eg har skøyten på tauet i nedre kant, er dette feil? Når eg kom til øvre hjørne på begge sider, glapp pakningen utom karosseriet sjølv om ein stod og trykte inn og ned på ruta og pakningen.
Må eg ut å rette pakningen i nedre kant for å få ruta langt nok ned , eller vil det gå av seg sjølv? Eg prøvde og å spraye godt med sillikonspray på pakningen, men det ville ikkje gå i dag. Er takknemlig for gode tips, kva må eg passe på?
Skulle eg kanskje tatt ruta og pakningen inn i stova et døgn før montering, fått varme i den?
Skulle reint teoretisk tru att det er mykje lettare å montera vist du har med deg ein medhjelpar som kan stå og pressa frå utsido eller omvendt!!