Beetlebug på VW Norge
Moderator: Global moderator
Beetlebug på VW Norge
Kem er den typen. Noen som har epost til han !
Last edited by Sandvik996tt on Fri Dec 13, 2013 10:56 pm, edited 1 time in total.
Sv: Beetlebug på VW Norge
Den Beetlebug eg kjenner er ein av dei meir respekterte i vw miljøet når da gjeld erfaringer ,dragrace,motorbygging og fornuft. kven du refererar til er for meg uklart.
TLF: 97419035
Fornuftig ??Tistlo wrote: Den Beetlebug eg kjenner er ein av dei meir respekterte i vw miljøet når da gjeld erfaringer ,dragrace,motorbygging og fornuft. kven du refererar til er for meg uklart.
http://www.vwnorge.no/index.php/topic,5 ... #msg555674
Han er en kverulant ! Har en ufin måte å være moderator på, sletter innlegg han ikke er enig i .
til lags åt alle kann ingen gjera, var da ein so sa. og da gjeld vel spesielt smak og behag som film kan vera. meir kan ikkje eg sei om den saken..
TLF: 97419035
Denne hyggelige trusselen lå i min PM boks her på forumet:
"Morten Sandvik
Medlem
« Sendt til: BeetleBug på: I går kl. 22:49 »
Har du slettet meg på VW - Norge. Din forbanna pingle , du har ikke peiling på hvem du kødder med ! Vent til jeg finner ut hvem du er ......."
Du ble slettet igår da du kom med et personlig angrep på meg i tråden du referer til over her og slikt har vi 0 toleranse for. Vi trenger ikke slikt i miljøet vårt.
Ha en strålende dag!
-BB-
"Morten Sandvik
Medlem
« Sendt til: BeetleBug på: I går kl. 22:49 »
Har du slettet meg på VW - Norge. Din forbanna pingle , du har ikke peiling på hvem du kødder med ! Vent til jeg finner ut hvem du er ......."
Du ble slettet igår da du kom med et personlig angrep på meg i tråden du referer til over her og slikt har vi 0 toleranse for. Vi trenger ikke slikt i miljøet vårt.
Ha en strålende dag!
-BB-
Last edited by BeetleBug on Sat Dec 14, 2013 9:02 am, edited 1 time in total.
Jeg ser ikke helt poenget med å trekke en diskusjon fra VWNorge inn her, Morten?
Eller var planen å poste her for at BB ikke skulle oppdage det?
I så fall kan man jo lure på hvem som skal karakteriseres som pingle her...
Eller var planen å poste her for at BB ikke skulle oppdage det?
I så fall kan man jo lure på hvem som skal karakteriseres som pingle her...