Corbeau sporststolar, Puma senkeforstilling, skivebremser framme, 4x130 boltsirkel, 12V konvertert, Gasburner Replika med 165/50-15 og 195/65-15, treratt frå Mr. Schnell, T-bars Mags-style, køstøm endestuss frå The Wizard from Os, litt rusk i lakk, spesielt på panser og baklokk. (Baklokk har gåsehud..). Twotone, Bahama blue og Ford Green. Startar ALLTID på første. Må vel bite i meg det kjøpar kjem på tunet, men.. Hehe.. 1300 i god stand, går godt.
Dette er kanonbil for 25 laken, folkens, løp og kjøp!!!
Nye prosjekter på gang, Fræddy...?
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
Trur eg har ein kjøpar til deg Freddy, slik at vi får utvida miljøet i Florø litt. Kunne tenkt meg den sjølv, men trur ikkje det er plass til meir. Ho ringer deg ganske snart. Selg den kun under forutsetning av at ho melder seg inn i VWACB.
Sit litt i tenkeboksen endå. Er vanvittig glad i bilen, og må tygge litt til på om den virkelig går ut døra. Ikkje meininga å lage falske forhåpningar her, altså! Må diskutere det litt meir med min bedre halvdel - som er meeeeget skeptisk til at eg skal selge. Ho vil heller at eg kvittar meg med Valgerd..
Ringer deg i ettermiddag, når eg er ferdig på jobb.
-Freddy
Hadde då aldri trudd eg skulle kjøpe late-looker..
...hvis den skal gå ut døra, så må du sjekke at døra er brei nok! Fornuftig dame hu kona di, sånn bortsett fra at hu ville hive ut Valgerd, da...
Husk det gamle jungelord: Når man har '66
først da tar livet til
Når man har '66
da gjør man som man vil
Ja, når man har '66
først da blir livet kult
Når man har '66
kan man trå til for fullt!
Last edited by Solan on Mon Aug 18, 2008 3:12 pm, edited 1 time in total.
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein