Noen som vet noe om denne?

Her kan du diskutere alt mulig, men la det være interessant for andre VW-interesserte.

Moderator: Global moderator

Post Reply
FrøkenBruland
Styret
Styret

Noen som vet noe om denne?

Post by FrøkenBruland »

Denne lå noen få timer til salgs på finn i går- men plutselig var annonsen slettet. Bilen står i Norheimsund til 30.000 og så ganske bra ut på bildene.
Noen som vet noe om den???
Har ingen umiddelbare planer om noe busskjøp, men mannen i huset ble litt giret og da er jo jeg i full fyr he he! =)
Attachments
norheimsund.jpg
norheimsund.jpg (21.37 KiB) Viewed 633 times
EsJo
Supermedlem
Supermedlem

Sv: Noen som vet noe om denne?

Post by EsJo »

Min onkel var en tur og såg på denne da den var til salgs for 45,000.
Han sa rett ut at han ikke hadde kjøpt den for 10,000kr engang, men er veldig rett fram og sier det han tenker, og han hadde visst sagt det til selger også.
Man må nok beregne myyyyyye jobb! Men det er kanskje det dere er på jakt etter ;)
Tlf:: 48606876
FrøkenBruland
Styret
Styret

Post by FrøkenBruland »

Såpass ja! Kanskje han har pyntet litt på bildene da he he ;)
Er ikke ute etter mer arbeid nett no, men kommer vi over en godbit er jo langtidslagring et alternativ!
Må få ferdig ovalen først, så får vi se hva neste blir. Rune har lyst på buss eller pick up- så strengt tatt har ikke jeg så himla mye jeg skulle sagt he he!  ;D
Henrik
Styret
Styret

Post by Henrik »

Det var Vikør som la ut denne, så jeg før den forsvant. Det sto vel i teksten at den var et rullende prosjekt med lite rust i forhold til biltype
-69 Fastback
-60 T1
Tistlo
Ultramedlem
Ultramedlem

Post by Tistlo »

ogso er da jo ikkje av den vanligaste typen heller, så den er nok verdt langt meir enn 10tusen. rust er ein sjølvfølge uansett..
TLF: 97419035
Post Reply