Kjell
Ulvenmarkedet
Moderator: Global moderator
Ulvenmarkedet
Jeg kommer til å kjøre til Ulven lørdag morgen (27/4) og kanskje der er flere som skal dit. Tenkte å stille ved Bontelabo kl 1000 og kjøre etter et akademisk kvarter. Hvis der er noen godbiter så forsvinner de først. 
Kjell
Kjell
Last edited by Solan on Thu Apr 25, 2013 8:56 am, edited 1 time in total.
Sv: Ulvenmarkedet
Her var det stille, ingen andre som skal til Os i morgen? 
Jeg var der, og så endel fra folkevognmiljøet som snek seg mellom salgsbodene på jakt etter godbiter...kjellt wrote: Her var det stille, ingen andre som skal til Os i morgen?![]()
1967 T2 Panel
1967 Karmann ghia
1967 Karmann ghia
Joda, jeg traff også noen fra klubben. Som du sier, der pleier å være mye skrot, men innimellom glimter det til. Nye Champion plugger til 10.- kr stykket, siste NAFboken til 100.- og eske med 2 nye, ubrukte sammenleggbare bilstøtter til 150.- ble med meg hjem. 
- StarBugs Geir
- Ultramedlem

Jeg og Tom var en tur, møtte et par vw-fjes. Som vanlig mye ræl...men fikk med meg en gammel GODKJENT (men ikke sikker
) Tommy-hjelm i rød flake, + gult boble-visir. Måtte jo selvsagt prøve hjelmen....klør ennå... 
1974 1303S
2018 Husqvarna Vitpilen 701
2018 Husqvarna Vitpilen 701
Var der. Så kjellt, vi stod i samme bod når du handlet plugger!
Kjøpte en kasse med deler for en hundrelapp... 3forgassere baklykter div lykkteglass luftfilter eksosstusser oljekjøler osv...
Kjøpte en kasse med deler for en hundrelapp... 3forgassere baklykter div lykkteglass luftfilter eksosstusser oljekjøler osv...