Sorry folks. Hadde vert grådig kjekt. Men her oppe i fjellheimen e' det klink is utenfor garasjene vårres ( Det kan jo hende at solen fix'er akkurat det problemet i løpet av morgendagen )
Verre e' det at saltebilen tok runden no nettopp. Andre kvelden på rad. Så eg føler meg innesperret i skrivende stund.
Ja ja. Sånn e' det å bo så utsatt te'. Nesten som å bo oppe på Flåklypa
Ha en forrykende flott cruising folkens. Og så e 'det jo lov å håpe at dokkar klesser ut nokken flotte foto's i rimelig kort tid etter at dokkar har kommet hem igjen så vi andre får se - Go' tur
Takk for i dag
Alltid hyggelig. Fikk desverre ikke tatt bilde av Dalland når bilen stod på vei opp Fanafjellet med røket gassvaier da eg måtte dirigere litt trafikk forbi Godt Svein hadde en i reserve.
Og var litt artig at Svein rygget opp Fanafjellet, skulle hatt bilde av det og
Men litt bilder av andre ting ble det no
Ja, takk for turen. Herlig å være igang igjen etter vinterdvalen. Fint vær, årets første softis til både to og firbente, underholdning med røket gasswire i siste strekket til toppen av Fanafjellet. Og kjekt med folk som hadde både en ny, jekk og verktøy i bagasjen så Håkon slapp å overnatte i boblen ved Lysefjorden. Lurt å ha med seg et lite utvalg neste gang du er ute, Håkon
Og vi andre "dødelige" som ikkje hadde sjangs å hive seg på , får nøye oss me' foto's fra dagens cruising.
PS : Blir Solan's rygging opp te' Fanafjellet lagt ut på youtube