Jo det stemmer at jeg kjøpte en av Fusentasten. Men den havnet på taket på Evneveiken som Arve alias Joker Nord før et photshoot vi hadde før salg.
Og når selveste snuten kjøper bilen kan jeg ikke ta av takgrinden min:) Kan ikke risikere politivold heller!!!!
Men kanskje Arve selger den til deg? Prisen var 1000 kr fra Fusentasten.. så det er den vel fortsatt. Men det får du ta med lovens lengste arm!!!!
Jo det stemmer at jeg kjøpte en av Fusentasten. Men den havnet på taket på Evneveiken som Arve alias Joker Nord før et photshoot vi hadde før salg.
Og når selveste snuten kjøper bilen kan jeg ikke ta av takgrinden min:) Kan ikke risikere politivold heller!!!!
Men kanskje Arve selger den til deg? Prisen var 1000 kr fra Fusentasten.. så det er den vel fortsatt. Men det får du ta med lovens lengste arm!!!!
Fet grint var det! Patinert og fin!
Sune:)
Du kan få kjøpe grinda hvis du vil, den ligger hos Bjørn på Solsvik. Vi i lovens lange arm er ærlige og har godt betalt, så betaling kan du ta med Sune. Har planen klar for en annen grind som skal på Evneveiken...
Men då var jo PM'en bra bortkasta, ja. 1 løk er greit! Spørsmålet er dog om grinda kan få oppta litt plass på Solsvik til eg har fått bilen up and running igjen..
Hadde då aldri trudd eg skulle kjøpe late-looker..
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
Sune. Money comin' your way. Blei litt krøll i går, så eg fekk ikkje gjort det då. Men no er schpenna på vei! Tata. Ringer deg når eg kjem innover for å avhente - og inspisere SolsVWik.
Hadde då aldri trudd eg skulle kjøpe late-looker..