Bryter bn2 hvordan?

Har du noen gode tips eller triks å dele med dine luftkjølte venner? Eller har du et problem du ønsker hjelp til?

Moderator: Global moderator

Post Reply
OldBug
Seniormedlem
Seniormedlem

Bryter bn2 hvordan?

Post by OldBug »

noen som har montert bensinvarmer i bilen sin? Har en liggende for montering, men skulle hatt en titt på en som er montert!?

Hvis noen har og ikke har noe imot en liten titt, hadde dette hjulpet masse! :thup

Også lurer jeg på om det er forskjell på vinduene i dørene på 68- og 03?
Last edited by OldBug on Wed Sep 26, 2012 12:42 am, edited 1 time in total.
kimo
Seniormedlem
Seniormedlem

Sv: bensinvarmer og glass...

Post by kimo »

Er det en B2 varmer du har?.
Her er en god tråd på denne: http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=314546&postdays=0&postorder=asc&start=0
Har en slik montert i min. Skal stå parkert på Lagunen store deler av helgen hvis du vil ta en kikk.

Kim
OldBug
Seniormedlem
Seniormedlem

Sv: bensinvarmer og glass...

Post by OldBug »

Mangler bryter til bn2'en kan jeg bruke en vanlig bryter her?
Hvordan fungerer glødepluggen her? den er vel ikke på hele tiden under bruk? Er det et relè som styrer dette eller ligger dette i bryteren?
Ivar
Seniormedlem
Seniormedlem

Sv: Bryter bn2 hvordan?

Post by Ivar »

Om BN 2 er omlag lik som BN4, er det heilt greitt å ha ein ordinær av-på brytar kobla til "A" på releet på varmaren.
Pass berre på at du henter straum på ein sikring etter tenningslåsen, slik at du ikkje gløymer varmeren nå du har stoppa.
Effektbehovet under drift er ca 52w, så det går gjerne ikkje så lenge om det er kaldt i været.........
Glødepluggen er styrt av ein Safety Switch, og er kun på under oppstart. Alt dette ordner varmaren sjølv :D
Lur dings!
..........vern gjennom bruk!      |o * o|
RZR Andy
Ultramedlem
Ultramedlem

Sv: Bryter bn2 hvordan?

Post by RZR Andy »

OldBug wrote: noen som har montert bensinvarmer i bilen sin? Har en liggende for montering, men skulle hatt en titt på en som er montert!?

Hvis noen har og ikke har noe imot en liten titt, hadde dette hjulpet masse! :thup

Også lurer jeg på om det er forskjell på vinduene i dørene på 68- og 03?

Dørvinduene er like ;)
Post Reply