Har klart å rote bort nøklene til 1967en min (Boble).
Noen som har en tenningslås med fungernde nøkkel liggende? Tror den er bare for dette året. Står i dasjen. På baksiden er det en brakett festet på tenningslåsen som går ned og en skrue skrues opp fra undersiden for å holde den.
67 tenningslås med nøkkel ø/kjøp
Moderator: Global moderator
67 tenningslås med nøkkel ø/kjøp
Ingen fornuft - ren entusiasme!
Sv: 67 tenningslås med nøkkel ø/kjøp
Et eler annet sted inni tenningslåsen skal det stå en kode, hvis du noterer ned denne og går inn på http://www.kaeferschluessel.de/home/, så lager de nye nøkler til deg for en (relativt) billig penge! (Jeg ser siden er nede nå, men den kommer nok raskt opp igjen)
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
Flott,Solan wrote: Et eler annet sted inni tenningslåsen skal det stå en kode, hvis du noterer ned denne og går inn på http://www.kaeferschluessel.de/home/, så lager de nye nøkler til deg for en (relativt) billig penge! (Jeg ser siden er nede nå, men den kommer nok raskt opp igjen)
da skal jeg demontere og se om jeg kan får åpnet låsen. Hvis noen har et bilde av hvor nummeret sår - så poste det gjerne.
Vet ikke mye om dette, men jeg fikk laget ny nøkkel nede bak essoen i fabrikkgaten med bare nummer!! Både til dør og tenning!
i det store bygget som er på høyre siden rett før krysset i fab gaten når du kommer fra posten!

Tror de heter Låsgruppen Willy Nilsen, kan det stemme? Ligger vis a vis Esso-stasjonen i krysset der.OldBug wrote: Vet ikke mye om dette, men jeg fikk laget ny nøkkel nede bak essoen i fabrikkgaten med bare nummer!! Både til dør og tenning!i det store bygget som er på høyre siden rett før krysset i fab gaten når du kommer fra posten!
1971 VW 181 "Erwin"
1972 1302S "Smurfen"
1972 1302S "Smurfen"
Wilhelm NilsenVW 181 wrote:
Tror de heter Låsgruppen Willy Nilsen, kan det stemme? Ligger vis a vis Esso-stasjonen i krysset der.
-69 Fastback
-60 T1
-60 T1
stemmer!
De hadde både katalog med nummer fra vw låser og han søkte på maskinen... Kjempehyggelige folk! viste seg til slutt at håndtaket jeg hadde kjøpt var ødelagt og da slapp jeg å betale for de nøklene! Tenningsnøkkelen fikk jeg med meg for å prøve og fikk beskjed om å komme ned igjen å betale om de virket! 

Var på Hop i går, og tilfeldigvis så fant jeg en 67 tenningslås med nøkkel inne på rommet ved kjøkkenet der vi har litt diverse deler! Flaks!
Skal sjekke om jeg kan fikse nøkler til den gamle låsen også. Takk for gode tips.
Skal sjekke om jeg kan fikse nøkler til den gamle låsen også. Takk for gode tips.