Støtfanger braketter.
Moderator: Global moderator
Støtfanger braketter.
Ettersom eg handla lillebror og har tilhenger feste liggende så trenger eg noen ok støtfanger braketter som eg må kappe for å bruke med tilhengerfestet.
Noen som har?
Noen som har?
Sv: Støtfanger braketter.
flottings, finn noe i grei stand og en enda greiere pris så ordner vi noe.
BTW: vet du om noen som skal voss-bergen snart?
Hvis ikke har eg en lærer som kan ta det med vis du kan kjøre bortom han, er kanskje 10 min kjøring for deg.
BTW: vet du om noen som skal voss-bergen snart?
Hvis ikke har eg en lærer som kan ta det med vis du kan kjøre bortom han, er kanskje 10 min kjøring for deg.
skal truleg til byn på fredag og kan ta med då. kva for lerar som bur her i lende??
TLF: 97419035
Ein tulling som ikke vet bedre.Tistlo wrote: skal truleg til byn på fredag og kan ta med då. kva for lerar som bur her i lende??

Men bare gi en lyd når du kommer og gjerne hvor, om vi skal treffes eller om du skal slenge det av noe sted eks.
kan ta med til breistein eg. vert på ittemiddagen ivertfall. sikkert kanskje mellom halv 5 og 5.
Ok, skal se om eg får mulighet til å komme utom, hvis ikke så bare slenger eg over peng på konto.
Men hvor mye?
Men hvor mye?

du christer, jeg skulle hatt noen støtfangerbraketter jeg også.. bak til squareback'en 67 mod.. du har ikke det liggende som du også kunne tatt med ?
Sorry at jeg klusser litt i tråden din Dalland. Men du var jo mer eller mindre ferdig, og dette er jo samme greiene nesten
Sorry at jeg klusser litt i tråden din Dalland. Men du var jo mer eller mindre ferdig, og dette er jo samme greiene nesten

57 - 117 Oval Ragtop - No longer Supercharged by Judson
65 - 343 Karmann Ghia
65 - 343 Karmann Ghia
Flott det, ikke ta de styggeste du finner da...Tistlo wrote: 100kr kanskje

skal du ikkje sveisa slipa å mala uansett då? 
ts, korleis ser dei ut? og eg minnast at bilen din allerede har støtfangar bak??

ts, korleis ser dei ut? og eg minnast at bilen din allerede har støtfangar bak??
Det er riktig, jeg har støtfanger bak fra før, men den ble skrudd av for å bli byttet da det er rusthull i den og da viste det seg at den ene braketten er nesten rustet vekk samme sted som fangeren (på ene hjørnet).Tistlo wrote: ts, korleis ser dei ut? og eg minnast at bilen din allerede har støtfangar bak??
Braketten er satt sammen av en L laget av en slags U formet skinne med en ekstra U formet skinne liggende inni støtfangeren. Tror "U" formen gikk hver sin vei inni fangeren noe >< eller i den dur. Trenger mest en, helst to.. Var det forståelig ?
Er på vei offshore skulle reist i morges, men det gikk ikke pga vær.. Kommer meg nok ikke på breistein for å få tatt noe bilde, men det haster ikke.. såg tråden til dalland og tenkte jeg skulle hive meg på med det samme

65 - 343 Karmann Ghia
65 - 343 Karmann Ghia
Var litt forståelig, men ikkje heilt. trur uansett da er magert med sånne fester her då eg har lite deler til type 3 men eg kan jo tilby med å fiksa dei for deg om ikkje anna. er jo ikkje noko avanserte greier å vøla
Det går nok fint! tenkte å lage nye selv på jobben, men om du hadde liggende hadde det vært kjapt og enkelt.... 

65 - 343 Karmann Ghia
65 - 343 Karmann Ghia