Trenger deler til 1302s

Trenger eller ønsker du noe? Ny bil, deler eller noe annet bilrelatert?

Moderator: Global moderator

Post Reply
Robbie
Medlem
Medlem

Trenger deler til 1302s

Post by Robbie »

Hei. jeg holder på fikse litt på boblen min.
jeg kjøper gjerne brukte deler.

Jeg trenger følgende deler.

-Høyre framskjerm
-bremseskjold forran.
-Bensinmåler
-Bryter for varmetråder i bakrute.

Vist noen har en takgrind liggende på lur kjøper jeg gjerne det og ;)

Gi en lyd om dere har lyst å bli kvitt noen deler som bare samler støv ;D

Tlf: 45204797
Tistlo
Ultramedlem
Ultramedlem

Sv: Trenger deler til 1302s

Post by Tistlo »

-Høgre framskjerm, eg fikser gjerne den du har på bilen for deg(kva er problemet?) ellers melder eg mi interesse for den gamle om du skal byta
-bremseskjold har eg nok
-bensinmålar , i tanken eller i speedometeret?? har begge deler men flottøren i tanken pleier  å vera øydelagt.
-bryter har eg
TLF: 97419035
Ivar
Seniormedlem
Seniormedlem

Post by Ivar »

Robbie1302 wrote: ...jeg kjøper gjerne Ubrukte deler......Gi en lyd om dere har lyst å bli kvitt noen deler som bare samler støv
Her er fortsatt ubrukte: http://www.vwnorge.no/index.php/topic,40531.0.html
..........vern gjennom bruk!      |o * o|
Robbie
Medlem
Medlem

Post by Robbie »

Tistlo wrote:
-Høgre framskjerm, eg fikser gjerne den du har på bilen for deg(kva er problemet?) ellers melder eg mi interesse for den gamle om du skal byta
-bremseskjold har eg nok
-bensinmålar , i tanken eller i speedometeret?? har begge deler men flottøren i tanken pleier  å vera øydelagt.
-bryter har eg
-Høyre framskjerm har fått seg en liten smell en gang. støtfangeren har tatt i, og bøyd skjermen utover. slik at den buler ut midt på. om du hadde klart og reparere det hadde det vert fantastisk, når en har tysk stål må en prøve og bevare det på best mulig vis :)
-bremeskjold kjøper jeg gjerne. sliter litt med å finne nye.
-Bensinmåler ja, når du nevner det så kan det være i speedometeret. jeg fikk en extra bensinmåler fra forrig kjøper men ingen ting skjedde når jeg monterte denne.
-Bryter kjøper jeg gjerne.
Tistlo
Ultramedlem
Ultramedlem

Post by Tistlo »

send meg eit bilde på epost av skjermen , so e da lettare å vurdera skaden. mest sannsynlig so kan den fiksast.

finst nye bremseskjold i handelen, men kvifor handla nytt når da ligg brukte rundtom å slenger ;)
den tankflottøren du vekk med, var den nye elle brukt? har du ok jording på flottøren? har du målt ohm på flottøren når du beveger den langs vandringa? dersom den er bås so får du brudd på ohm'en ved eit visst punkt. men om den ikkje visar i da heila tatt so er det normalt ikkje flottøren..(men kan vera)
skal du til voss, eller skal eg ta med deler opp/ned??
TLF: 97419035
Robbie
Medlem
Medlem

Post by Robbie »

Tankflottøren, den var brukt.. den var ganske rustet og. men det var det jeg fikk med.. jeg er heller ikke så god på det eletriske heller.. så jeg er ikke helt sikker på om det om det er årsaken til at den ikke fungerer. men den var jordet...

Ja, og det glemte jeg å nevne. bensinmåleren på speedometeret hadde en tendens til å "danse" levde sitt eget liv, men meste parten av tiden viste den tom..

Jeg har fri på mandag, kanskje vi kunne ordnet noe der, vist jeg får låne bil tar jeg gjerne turen opp der med den ødelagte skjermen, vist ikke er jeg strandet i byn.  men da er jeg på verkstedet hele dagen og skrur.

Holder til på damsgård rett utenfor sentrum.

Jeg sender mail med bilder med engang jeg har skrevet denne meldingen ;)
Post Reply