Sett av onsdag 19. oktober 2011, for da blir det delemarked på BBH fra klokken 18:00.
Ta med deg det du ønsker å selge, bytte eller gi bort - eller kom og kjøp fra de som har å selge!
Sjekk i alle kriker & kroker, på loftet og i garasjen om det ikke er noe du kunne tenke deg å kvitte deg med - og ta det med til BBH's delemarked!
VWACB holder lokaler, og serverer kaffe og litt å bite i...
Velkommen til høstens delemarked på BBH!!!
Last edited by Moshe on Sun Oct 16, 2011 9:10 pm, edited 1 time in total.
Tistlo wrote:
feil onsdag er møte i khkv samme kveld
khkv = Kaffe-og-Hjemmebrent-Klubben Voss? De klarer seg nok uten deg èn kveld, Christer!
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
En idè: Hva med å poste litt på forhånd om hvilke deler som kommer for salg - som en liten teaser for om (muligens) skape mer interesse.
Jeg har f.eks flere ting jeg ikke trenger. Stort sett som passer 1968+ 1300 boble. Dårlig med bilder men det kan ordnes. Bl.a:
*one-piece dører og vinduer, 68+. blå uten rust
*takgrind
*hengerfeste-kort type
*diverse pakninger
*øyelokk (Godforbid) *original 74" regnavviser (til motorlokk) m sprekk og uten festebolter.
*ny hovedbremsesylinder 2-krets fra J.P. Group
*12v startmotor
*12v viskermotor
*12v Alpine 700w sub med forsterker og 1F kondensator. MRP-M350
*BN2 bensinvarmer
*biltema motorstativ
-og sikkert en del andre (go)saker....
Last edited by bob on Thu Oct 06, 2011 9:53 am, edited 1 time in total.
Tistlo wrote:
feil onsdag er møte i khkv samme kveld
khkv = Kaffe-og-Hjemmebrent-Klubben Voss? De klarer seg nok uten deg èn kveld, Christer!
khkv.no/net klarar meg bra eg ja, men neste gong får eg heller ta henrik sitt forslag til etteretning.
DU klarer deg bra, men delemarkedet klarer seg ikke uten deg! Det jeg mente var at kkvkvhvhk-klubben klarer seg uten deg på ETT møte. Comprendo...?
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
Er nok redd ikkje alle i klobben e lika intrisert i bobledeler
vansklig å halda seg vekke frå dei møtena fordi da somregel enda med at eg får greia på kor da ligg gamle vw.. og so er da +- 30 folk som har meir enn 1 månad med gammalbil oplevelsar på hjerta..so da hender taket begynnar å letta
uansett, so ynskje eg adle ein go handel løp å kjøp
ford wrote:
Tsk,tsk,tsk.
Christer veit kor han høyrer heime.
(Dessutan har jo eg freista med gratis VW skrot).
Christer blå bugg på Bjørko i dag!
Stille opp ved grinda i morgo, med litt cash? Opent 10-14.00
Hey, By the way; Billig frostveske på Europris no! 4 liter for 99,- kr!! LØYP OG KJØYP!!
hmm blå bobla.. 70talar rodlemalt bengalakk frå bordalen?? eller noko ant? skal ein tur imorgo ja. tek med meg nokon lettvektara,,
Meeeeeeeen detta har vel føsovidt null å gjera med delehandelen på breistein