Imorgo er vestlandstreffet, i byn. ingen påmeldte frå vwacb men totalt 6 VW
Satsar på at da vert ein fin tur! løypo går frå espeland fangeleir klokko 10,30 til osterøy, bruvik gjennom øye og ender til slutt opp på alver hotel. så da e imorgo mulig å observera mykkje gammal morro langs vegane i den vestre hovedstaden
lyt vel svinga innom starbugs før heimreise om geir e i lokale, eller om han svinger seg hittom te alver hotel for å beskua gamle bila? usikkert korti bilane landar der, men reknar med dagen går
Geir du kjøyrer heilt til sandefjord for å polera bilen ja. bedre voks dar borte?:) grevlingløpet høyrest jo spenndande ut da og, og dan nsu'en såg veldig kjekk ut!
hans, nope da må ve noko feil med listena deirans
var fyrst på onsdag eg kom på at bilen var påmeldt, og med da at den har stått som den står dei siste 25år + at dagane alt var boka til anna skruing so gjekk den planen åt vasken ja. men eg stiller sterkt med impulsen om ikkje ant.
sving gjerne oppom ja!! Da e opent frå 9.0 til 10.5 dar før dei begynner utskyting av bilane i sortert rekkefølge.
da e altso øve sytti bilar påmeldt og sånn sirka frå tidleg 20talet og heilt opp til skremmandes 81..
Kan melda om eit serdeles flott løp igår med kanonfint ver og spennande tur på gamle vegar stort sett på osterøy men og andre plassar på fastlandet. 6 VW av 76 totalt. mest bilar frå mellom 20talet til 60talet.
synst forstatt da e merklig at ingen i klubben her er med på løpet so e so lokalt. ingenting i vegen for å stilla med folkevogn, sjølt om ein ikkje kan rekna med at bilen vert beskua av dei som kjøyrer kaksebil frå 30talet
har masse bilde so eg ska prøva å få hivd ut litt ettekvart, da gjeld vist fleire trådar ja..