Hei,Har en 1302 som er oppspist av rust i rumpa!
Noen som har en overdel eller bakdel...
Helst mest mulig rustfri, men litt rust gaar bra!
Kan hente i bergen men ogsa resten av Landet\Vestlandet
Edit>Etter a ha lest litt her inne virker det som om jeg ikke er avhengig av at det er en 1302, bakenden er visst lik!
Topp til 1302 evt bakdel med hjulbuer!
Moderator: Global moderator
Topp til 1302 evt bakdel med hjulbuer!
Last edited by 1302Rusty... on Fri Jul 01, 2011 7:51 pm, edited 1 time in total.
Sv: Topp til 1302 evt bakdel med hjulbuer!
toppdel evt bakdel..hmmm skal vel ikkje bruka eit tak til å fiksa bakenden på 02en din? 
Høyres ut som den er temmeleg solid rusta sidan du skal byta ut heile bakenden. kor langt kjem du med nye støtfangarester, karosserifester og evt bakplata?
du kan bruka frå 68 og oppover til midten av 70talet sånn sirka. eg har forsovidt både tak og bakende, men spørsmålet e om den e bedre enn da du har?

Høyres ut som den er temmeleg solid rusta sidan du skal byta ut heile bakenden. kor langt kjem du med nye støtfangarester, karosserifester og evt bakplata?
du kan bruka frå 68 og oppover til midten av 70talet sånn sirka. eg har forsovidt både tak og bakende, men spørsmålet e om den e bedre enn da du har?
TLF: 97419035
He he... Nei tenkte hele toppen (karrosseriet!) Har delt bilen helt nå og Ting var verre en fryktet i utgangspunktet!
Hele bakenden er kjeks kan plukke store deler av for hånd! begge kanalene fram til forran dørene er helt borte, men fra forran dørene og fram er den merkelig nok rustfri!
Tror jeg må ha tak i en hel toppdel da alt av fester er så ødelagt at å få det til å passe igjen på bunnen virker ganske umulig i mine øyne! skulle delt toppen på midten og erstattet bakdelen! 
Hele bakenden er kjeks kan plukke store deler av for hånd! begge kanalene fram til forran dørene er helt borte, men fra forran dørene og fram er den merkelig nok rustfri!

Den må vera temmelig dårlig då sidan du vurderar å byta heile karosseriet
Men å få tak i eit karosseri bør ikkje vera so vanskelig med tanke på at 02 er veldig utsatt for hogging. men kjøper du eit vanlig karosseri må du rekna med at da ikkje er rustfritt da heller.
da besta eg kjem på i farten: http://www.vwnorge.no/index.php/topic,34829.0.html
men hugs at alt kan reddast og sveisedeler er ikkje so dyrt

da besta eg kjem på i farten: http://www.vwnorge.no/index.php/topic,34829.0.html
men hugs at alt kan reddast og sveisedeler er ikkje so dyrt
Tusen takk for svar! Skal pr;ve a kontakte denne! 
Edit>Har bestemt meg for a sveise opp det jeg har, Takk Tistlo!!!

Edit>Har bestemt meg for a sveise opp det jeg har, Takk Tistlo!!!
Last edited by 1302Rusty... on Sun Jul 03, 2011 11:33 pm, edited 1 time in total.
Sleng ut nokon bilder av bilen då so me får sjå kor gale da e. lag deg gjerne prosjekttråd