Hei, ble oppringt av far tidligere i dag, på fengsle (stavanger) tenkte dem å selge en dreiebenk som aldri har blitt brukt.
Siden han må ut å hente den i morgen så trenger eg svar i kveld hvis noen ønsker den.
Prisen er det ikke noe å si på, 3000 kr for en ubrukt dreiebenk med ekstra bakkskive.
Nypris 12180 kr.
http://www.moeco.no/subdet21.htm
Det er den på 550 mm, bakkskiven ser du litt nedpå siden.
Mvh.
Håkon.
Godt kjøp på dreiebenk, men må ha svar i kveld.
Moderator: Global moderator
Sv: Godt kjøp på dreiebenk, men må ha svar i kveld.
Kranken-gutter hva sier dere, skal vi slå til på denne? Inne på pauserommet/Kjøkkenet?
Ingen fornuft - ren entusiasme!
jeg kan kjøpe denne med en gang!kom med tid og sted etter Tirsdag...
I MIN garasje.....
73- 1303 cab (Sabben)
72- 1302 Felleskjøpet
71- Swithun 50ccm(i deler)
73- Rico camper (Daffy)
73- 1303 cab (Sabben)
72- 1302 Felleskjøpet
71- Swithun 50ccm(i deler)
73- Rico camper (Daffy)
Vi tar den!erika wrote: Kranken-gutter hva sier dere, skal vi slå til på denne? Inne på pauserommet/Kjøkkenet?
1967 T2 Panel
1967 Karmann ghia
1967 Karmann ghia
Tror denne skal få gå til kranken gutta, da kan flest mulig få lykken av å bruke den. 
Da sier vi "solgt"

Da sier vi "solgt"
Far var utom å så i dag, det viser seg at det var 400 mm dreiebenken.
Og dem var helt bestemt på å ha 4 tusen for den (far sa 3-4 på telefonen første gang)
Men som plaster på såret så følger det med minst en brille, og bakker til både utvendig og innvendig.
Hvis dere enda vil ha den så prøver vi å ordne så noen fra klubben kan ta den med seg på vei hjem fra bore treffet.
Og dem var helt bestemt på å ha 4 tusen for den (far sa 3-4 på telefonen første gang)
Men som plaster på såret så følger det med minst en brille, og bakker til både utvendig og innvendig.
Hvis dere enda vil ha den så prøver vi å ordne så noen fra klubben kan ta den med seg på vei hjem fra bore treffet.