Hei, da eg er forferdelig dårlig til å lage prosjekt tråder så tar jeg heller å linker til min nye vwnorge prosjekt tråd på motoren som skal bygges.
Sier også på forhånd takk til dem som har og kommer til å hjelpe meg og har sluppet en kald student inn i varmen.
Har du 6 volt deler eller annet snaks som du ikke skal montere på racerbilen? Hadde vært kult å tatt en titt i verkstedet også en kveld, kan organisere en PSC??
Hehe, nei eksisterer ikke noe 6-volt her i hus. og verskted/garasje har eg heller ikke her i Bergen.
Sniker meg som regel inn hos kranken å skrur.
PSC prøver eg alltid å være med på, men å komme hit til denne sokkel leiligheten for å se på en blokk er nok ikke så interessant.
Jan-Henrik wrote:
Syntes det holder i masse vis jeg!!
Men drømmen hadde vært om noen hadde slått på stortrommen og tatt den helt ut med en 1985 911 Carrera 3.2. Jeg er ikke mekaniker, men ser ikke ut som altfor masse jobb. Etter å ha sett hva disse "dollorto" gasserne går for på Ebay, er det ikke hull i hodet økonomisk heller. Ser du får slike motorer og delebiler slengt etter deg på Mobile.de
Go large, Go big!!
Vil jo stikke utav bilen... og blir alt for baktung!
Har en kompis som har en slik, bestilte ny motor. Motorrammen så mistenkelig helt lik ut som i boblen. Men som sagt, er ikke mekaniker, bare later som når jeg får ånden over meg