Ødelagt eksosanlegg til T1 (eller T2) ønskes. Skal bare ha de delene som fører luften til varmepottene. Resten av potta kan være råtten som Danmark.
Noen som har et anlegg eller kan navnet på disse delene? Varmekolber?
Pål
**kjøpt** rustent eksosanlegg **kjøpt**
Moderator: Global moderator
-
- Styret
**kjøpt** rustent eksosanlegg **kjøpt**
02 er bøs.....Bay er grei
Sv: rustent eksosanlegg
Bodlane på potto du treng? eg har ei lurven potta sikkert, men muligens lettare for deg å finna i bergensområdet då. hugs å ikkje plukk deler frå potter som er reddbare;)
TLF: 97419035
Dalland har et. Ikke ødelagt, men lyden er så stygg at det er best for alle parter å kappe det i stykker 

-69 Fastback
-60 T1
-60 T1
Har ikke bollene..Henrik wrote: Dalland har et. Ikke ødelagt, men lyden er så stygg at det er best for alle parter å kappe det i stykker![]()
-
- Styret
Okei. Det er bodlane det heter. Eller "die kleine bödler" som det heter på tysk.
Fortsett å lete i skrothaugen. Evt. når skal du til storbyen Tistlo?
Mvh
Pål

Mvh
Pål
Ikkje heilt sikker, hastar da??
Kan jo evt prøva å røska av nokon bodlar å putta dei i eit brev å senda avgårde med han Pat
Kan jo evt prøva å røska av nokon bodlar å putta dei i eit brev å senda avgårde med han Pat
TLF: 97419035
-
- Styret
Holder om jeg har de i neste uke en gang. Han Pat burde rekke det om han fyrer opp Fridolinen sin. Send pm med pris og k.nummer så sender jeg adressen.Tistlo wrote: Ikkje heilt sikker, hastar da??

Mvh
Pål
-
- Styret