vw 1200 75 mod selges *SOLGT*
Moderator: Global moderator
vw 1200 75 mod selges *SOLGT*
selger ett av mine prosjekt pga tidsmangel og plassmangel.
Gul bil med svart og hvit mønstret intetiør. Noe rust finnes, men har ikke helt oversikt på hvor mye. kjøpte bilen for 6-7 år siden. Har stått i varm garasje siden. Den ble egentlig kjøpt for å "redde " den fra pressen. Den stod forresten i garasje hos selger og. Den skulle være kjørt inn dit, men eg har ikke fått start på den.
Den er 99% komplett. Dette er så vidt jeg vet en sånn reste modell med blinklys i fanger, flat frontrute, gammelt dasjbord, store baklykter.
Ring/sms for mer info. evt kom og se bilen. Den står i Bergen.
Pris 5000,- eller bud.
Tlf: 909 67 808[attachment=1][attachment=2]
Gul bil med svart og hvit mønstret intetiør. Noe rust finnes, men har ikke helt oversikt på hvor mye. kjøpte bilen for 6-7 år siden. Har stått i varm garasje siden. Den ble egentlig kjøpt for å "redde " den fra pressen. Den stod forresten i garasje hos selger og. Den skulle være kjørt inn dit, men eg har ikke fått start på den.
Den er 99% komplett. Dette er så vidt jeg vet en sånn reste modell med blinklys i fanger, flat frontrute, gammelt dasjbord, store baklykter.
Ring/sms for mer info. evt kom og se bilen. Den står i Bergen.
Pris 5000,- eller bud.
Tlf: 909 67 808[attachment=1][attachment=2]
- Attachments
-
- mob bilder 001.jpg (61.05 KiB) Viewed 1892 times
-
- mob bilder 002.jpg (76.95 KiB) Viewed 1856 times
Last edited by bjørn on Mon Feb 21, 2011 11:15 am, edited 1 time in total.
64 vw 1200
66vw 1300
83 vw golf 1,5c+
66vw 1300
83 vw golf 1,5c+
Sv: vw 1200 75 mod selges
Hei Bjørn!
Er det en "Jeans" med "pepita-seter"?
http://www.jeansbeetles.com/modele%201975%20english.htm
Har du bilder av den kan du maile så kan jeg legge dem ut for deg.
mvh
André
Er det en "Jeans" med "pepita-seter"?
http://www.jeansbeetles.com/modele%201975%20english.htm
Har du bilder av den kan du maile så kan jeg legge dem ut for deg.
mvh
André
Last edited by Anonymous on Sun Feb 20, 2011 1:27 pm, edited 1 time in total.
Tror ikke det er en jeans. men dette har jeg ikke helt peiling på. ikke samme seter som på bildene du sendte med. har ikke bilder av setene. Skal prøve å få tatt noen.
64 vw 1200
66vw 1300
83 vw golf 1,5c+
66vw 1300
83 vw golf 1,5c+
OK! Tenkte på bilen generelt, det er ofte sånn at bilder selger mer en ordbjørn wrote: Tror ikke det er en jeans. men dette har jeg ikke helt peiling på. ikke samme seter som på bildene du sendte med. har ikke bilder av setene. Skal prøve å få tatt noen.

Du kan selvsagt selv legge ut om du fikser det.
ser ut til å vera samme bilen som eg har.
Den vert kalla sparebobla, pga veldig sparsomelig utstyrsnivå!
Ein spesiell og sjarmerande bil på den måten!
Ser jo veldig bra ut!
Lukke til med salget!
Ser jo veldig bra ut!
Lukke til med salget!
Ellers takk for tilbudet, bilen står litt vankelig til for å ta bilder. Den er litt innestengt av mye rot. Fant noen bilder jeg tok nor jeg kjøpte den. Bilen ble vasket før fotograferingRZR Andy wrote:OK! Tenkte på bilen generelt, det er ofte sånn at bilder selger mer en ordbjørn wrote: Tror ikke det er en jeans. men dette har jeg ikke helt peiling på. ikke samme seter som på bildene du sendte med. har ikke bilder av setene. Skal prøve å få tatt noen.
Du kan selvsagt selv legge ut om du fikser det.

Bjørn
64 vw 1200
66vw 1300
83 vw golf 1,5c+
66vw 1300
83 vw golf 1,5c+
Takk for tipsgauten wrote: ser ut til å vera samme bilen som eg har.
Ser jo veldig bra ut!
Lukke til med salget!

64 vw 1200
66vw 1300
83 vw golf 1,5c+
66vw 1300
83 vw golf 1,5c+
ah - den der hadde gjort seg fint utenfor ... synd jeg er kronisk blakk 

o 1957 T1 std
o 1959/64 T1 Ragtop Herbie
o 1989 Caravelle 1.9
o 1959/64 T1 Ragtop Herbie
o 1989 Caravelle 1.9
- norshuttle
- Supermedlem
Synes jeg så denne i godt driv på Nesttun retning Voss nå i kveld.
Kan det stemme?
Kan det stemme?

54 VW 1200 Oval Beige (GERDA!!!)
64 VW 1200 Hvit (Herbie)
62 VW Karmann Ghia Rød/sort (Ghina)
61 VW 1200 DeLux Pastel Blauw (Charlie) Solgt des 2014
74 VW 1303S Rød (Lynet) Solgt mars 2013
73 VW 1300S Maya gull (Fiona) Solgt til Frode Ø mars 2012
73 VW 1303s Automatic Maya (solgt til Stavanger
64 VW 1200 Hvit (Herbie)
62 VW Karmann Ghia Rød/sort (Ghina)
61 VW 1200 DeLux Pastel Blauw (Charlie) Solgt des 2014
74 VW 1303S Rød (Lynet) Solgt mars 2013
73 VW 1300S Maya gull (Fiona) Solgt til Frode Ø mars 2012
73 VW 1303s Automatic Maya (solgt til Stavanger
Er den på vei til "Bulken Bobler" 

1973 1300s T-1 (Buzz) en eiers bil !solgt.
1969 mr biggins. latelooker solgt.
1956 cal looker. Green Godess
1960 resto cal. OTT
1969 mr biggins. latelooker solgt.
1956 cal looker. Green Godess
1960 resto cal. OTT
Ja den ble solgt i kveld. Og den ble kjørt til Voss.
Antagelig første kjøretur på 8- 10 år.
Antagelig første kjøretur på 8- 10 år.
64 vw 1200
66vw 1300
83 vw golf 1,5c+
66vw 1300
83 vw golf 1,5c+
Veldi fornøygd med bilen!! tok meg ivertfall heim utan serleg problem 
Da som vart gjort var å børsta av pluggane, vaska litt oljedrit rundt motoren, pussa og justera stiften, byta olja og so var slangane til vakumoptrekke dårlege, kappa endane av dei og det hjalp litt. Bensinen vart skifta og ny vart fyld på. satt i batteri med straum på og pussa litt irr, og so var da berre te å vri om nykkelen, vroom
Starta me ein gong og gjekk ganske so greit! Var ikkje heilt go på tomgang til å begynna med men da kom seg snart. Lys og eletrisk fungerte ganske fint etter litt småfix på diverse. einaste var att viskarbladene var vekkmorkna. og da regna. etter skriving av kontrakt bar da iveg eit lite stykke vidare til der tor sperrevik jobbar. skulle henta nokon deler dar frå ei ex. vossabobla. Tor hadde heldivis eit bra viskarblad liggande!! og so ordna han meg med nye vakumslangar ! Kjøyrde og boblo inn på verkstaden der og stramma inn styresneka. da gjor godt! etter å ha lesst opp bilen og følgebil med skjermar, deler og greier so bar da avstades til neste stopp hjå toloen på totland for å levera deler te dalland å henrik. på veg bort der kjendes bilen veeldig merkeleg ut, rista og skrangla noko alvorleg og eg venta berre på att ein hjul eller trommel skulle hopp av. men ikkje nokon plassar å stoppa på motorvegen der så eg fortsatte. kom meg opp te toloen med alle 4 hjul fortsat og tok ein innspeksjon. da viste seg att eine framhjulet var alvorleg laust. fekk låna jekk av tolo og heisa bilen opp sånn att eg fekk stramma hjullageret. Då vart da bra
Heimøve turen gjekk ganske greitt. lite sikt, og ein motor som gjekk som ei klokka. egentlig ganske fresk fø å vera 1200, litt daff akselerasjon innimellom men gjekk bra likavel. Da eg angra mest på att eg ikkje hadde med var høyrselvern.... eksosen har hol overalt og bilen bråka noko agalaust! hadde skikkelege dåttar i øyrene når me parkerte heima i 1. tida på kvelden.. Bilen brukar forøvrig meget lite olja og meget lite bensin.
Godt fornøygd
då e da berre å få orden på bremsar og eksos so får me ta ein eu kontroll

Da som vart gjort var å børsta av pluggane, vaska litt oljedrit rundt motoren, pussa og justera stiften, byta olja og so var slangane til vakumoptrekke dårlege, kappa endane av dei og det hjalp litt. Bensinen vart skifta og ny vart fyld på. satt i batteri med straum på og pussa litt irr, og so var da berre te å vri om nykkelen, vroom

Starta me ein gong og gjekk ganske so greit! Var ikkje heilt go på tomgang til å begynna med men da kom seg snart. Lys og eletrisk fungerte ganske fint etter litt småfix på diverse. einaste var att viskarbladene var vekkmorkna. og da regna. etter skriving av kontrakt bar da iveg eit lite stykke vidare til der tor sperrevik jobbar. skulle henta nokon deler dar frå ei ex. vossabobla. Tor hadde heldivis eit bra viskarblad liggande!! og so ordna han meg med nye vakumslangar ! Kjøyrde og boblo inn på verkstaden der og stramma inn styresneka. da gjor godt! etter å ha lesst opp bilen og følgebil med skjermar, deler og greier so bar da avstades til neste stopp hjå toloen på totland for å levera deler te dalland å henrik. på veg bort der kjendes bilen veeldig merkeleg ut, rista og skrangla noko alvorleg og eg venta berre på att ein hjul eller trommel skulle hopp av. men ikkje nokon plassar å stoppa på motorvegen der så eg fortsatte. kom meg opp te toloen med alle 4 hjul fortsat og tok ein innspeksjon. da viste seg att eine framhjulet var alvorleg laust. fekk låna jekk av tolo og heisa bilen opp sånn att eg fekk stramma hjullageret. Då vart da bra

Godt fornøygd

TLF: 97419035
Bra greier, Christer! Jeg lurte på denne, god pris, men jeg har altfor mye fra før. Men fint at den gikk greit hjem til Bulken! 

'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
Eg og har altfor mykje frå før
menmen eg klarar ikkje å motstå gode kjøp.. Satsar på å få denna på vegen om ikkje lenge sånn att muttro frå seg bruksbobla

TLF: 97419035