Page 1 of 9
Eva, ein 67modell Utan rost
Posted: Thu Sep 02, 2010 11:42 pm
by Tistlo
Ja so får eg fyra igang prosjekttråden på neste bil frå bergenstraktene..

Er då snakk om ein 67modell 1300 som går under navnet Eva. Eigaren Torgeir(tgil her inne) kjøyrde bilen opp til meg for eit par veker sidan, men da vart vist litt meir arbeid, på ein viss 03, enn planlagt. så arbeidet vart utsatt litt..
Men no har eg begynt på bilen ivertfall! Kort sagt so skal eg ta all rusta på bakerste del av karosseriet, og so kan eg allerede røpa att alt som kan bytast må bytast so og sei.. Vert morro detta
Eg tek lika graitt å fyre igang med bilder eg,
Når den kom, ein flott bil utan tvil! Er vel ein slags slutten av 80 te nitti tals restopreg på bilen. Lakkstandaren er jo ikkje heilt 110% så bilen skal heillakkerast på sikt, men sjølvsagt so gjeld da å få vekk ruste fyrst!
[attachment=1]
[attachment=2]
På plass i garasjen
[attachment=3]
[attachment=4]
Plokka av litt plokk
[attachment=5]
Jadå
[attachment=6]
Tips til alle; Ser du antydning til rust gjennom tectyl i innerskjermen ved karosserifestet, so kan du garantera deg att da e godt med gravrust.. da e på 97% av alle boble rust her, ikkje alle ser du da på men da e på baksido..
[attachment=7]
Støtfangarfesta, egentlig grei stand på dei, men på innerskjerm plato bak e da rusthol
[attachment=8]
Jaja sånn går da når rustsveisinga vert begrensa til å klatta ein platebete over eit rusthol.. under skjermmuttern er da rett og slett ein stor svulst med gravrust. Er ogso rusthol langs kanalen over jekkfestet(har vert sveist å herja her før ser eg)
[attachment=9]
På bokks og klar for sveising
[attachment=10]
Sv: Eva, ein 67modell med rost
Posted: Thu Sep 02, 2010 11:54 pm
by Tistlo
Meir
Litt brunt rundtomkring her
[attachment=1]
Skrapa vekk tectyl, deretter pusst vekk siste rest av tectylen samt pusst vekk litt overflaterust rundtomkring
[attachment=2]
Karosserifeste med tilsynelatande moderat mengde rust...
[attachment=3]
Men på baksida er det heilt oppsmoldra av rust i innerskjermen.. Gøtt å bli kvitt
[attachment=4]
Litt hol bak kanalen + den vanlege rusta i hjørna av innerskjermen
[attachment=5]
Jallamekksveisen må vekk ivertfall
[attachment=6]
Idag fekk eg skrapa vekk tectylen på andre sida og
[attachment=7]
Vert litt arbeid i kroken her og ja

[attachment=8]
Heiv ut motoren for å få litt bedre plass.
[attachment=9]
Då fant eg ut att eine motorroms hylla var veldig voldtatt av ei slegga... så den må bytast og
[attachment=10]
Sv: Eva, ein 67modell med rost
Posted: Fri Sep 03, 2010 12:00 am
by Tistlo
Demontering av bakplato no ikveld:
Etter å ha banka inn den nabben til å halda isolasjonen so pussar eg reint og får vekk maling+kitt etc so e da berre te å borra opp punktsveiser og meisla laust
[attachment=1]
Borra opp litt fleire punktsveisar so gjenstår kun heilsveisenpå toppen som må kuttast av med vinkelslipar
[attachment=2]
Bortevekk!
[attachment=3]
Eit utvalg rosthol bak støtfangarfeste høgre
[attachment=4]
Og sammaleis på venstresio..
[attachment=5]
Hadde ein plan om å få tatt begge støtfangarfestene imorgo,men måtte jo jobb. Men satsar på å få gjort noko som visar igjen ivertfall

Sv: Eva, ein 67modell med rost
Posted: Sun Sep 05, 2010 11:51 pm
by Tistlo
Endå ei helg e blåst avgårde.. fekk sjølvsagt ikkje gjort alt eg hadde planlagt å få gjort.. laurdagen rauk opp i ein viss 03 + forefallande arbeid rundtomkring og idag vart da og eindel forefallande før eg fekk gjort noko vetigt..
Men kan no kryssa av på listo att bakspissen venstre er klar.
Etter å ha knekt stort sett alle dei siste restane av borane mine so reiv eg ut den motorromshylla(boren knakk når den kom gjennom støtfangarfestet+innerskjerm og so traff kanten på hylla..) Hylla hang forøvrig ikkje noko serleg godt, då den tidlegare ser ut til å ha vert prøvd demontert med slegga, spitt og meisel
[attachment=1]
Etter litt boring og mykje meisling so begynner ting å løysna
[attachment=2]
Sånn ser bakspissen på innerskjermen ut etter att eg har jevna den med hammar og mothold(all meislingen sett sitt preg)
[attachment=3]
Festet, er veldig solid
[attachment=4]
med lite rust
[attachment=5]
Kun her framme må da sveisast inn nytt stål pga gravrust og hol..
[attachment=6]
So fekk eg fyllt i mangen hol samt tatt rusta.
[attachment=7]
Etter noko sliping vart da mykje finare
[attachment=8]
Der rusta var er det ogso ein profil i plata, og den klarte eg å gjenskapa heilt rett
[attachment=9]
[attachment=10]
So imorgo må eg prøva å få sveist og gjort klart støtfangarfestet og so montera da på innerskjermen igjen

samt fjerna alle restar av motorromshylla og gjera klart for ny. Og får eg meir tid finn eg meg eit ant hjørna å begynnar på

Sv: Eva, ein 67modell med rost
Posted: Tue Sep 07, 2010 12:38 am
by tgil
Detta vert bra. Godt det var noko som kunne brukas

Sv: Eva, ein 67modell med rost
Posted: Tue Sep 07, 2010 12:51 pm
by Tistlo
Støtfangarfesta er vel det som er mest reddbart her ja, karosserifesta kunne jo ha vert redda, men da e so mykje arbeid att da ikkje svarar seg..
Eg hadde jo ein viss plan om å gjera ferdi da støtfangarfestet igår, men so måtte eg jobba seint, og da i heila veko(produksjon av rekkverk til rundt taket på kulturhuset her i bygde...)
So da spyrst om eg får gjort noko vetigt den veko her, før helga..
Sv: Eva, ein 67modell med rost
Posted: Tue Sep 07, 2010 2:33 pm
by sveineka
Godt jobba, blir du formodentlig arbeidsledig.... så har eg vel litt arbeid ja.

Sv: Eva, ein 67modell med rost
Posted: Sat Sep 11, 2010 3:00 pm
by Tistlo
Takk for da, men spyrst om eg vert arbeidsledig med da fyrsta..
Men no e eg endeleg igang!
Støtfangarfestet er montert og eg begynner no med kanalen og hjørna bak dar. samt begynnar demontering av karosserifestet etcetc
Sv: Eva, ein 67modell med rost
Posted: Sat Sep 11, 2010 4:07 pm
by RZR Andy
Blir mer og mer KCW avd. Bulken dette! Herlig å se at du gjør det grundig også!
(for de som ennå ikke vet hva KCW er, sjekk her:
http://www.kustomcoachwerks.com/forums/ )
Sv: Eva, ein 67modell med rost
Posted: Sun Sep 12, 2010 1:07 am
by Tistlo
Hehee takk fø da, men e nok leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenge til eg begynnar å nerma meg nivået til KCW! Sjølv om da hadde vert morro å kunna leva av detta her eingong i tide..
Men idag har eg fåttt gjort litt, sjølv om da ikkje var so mykje som eg hadde tenkt sjølvsagt...
Fjerna roste på festet
[attachment=1]
Heilsveiste muttrar på baksida
[attachment=2]
Snart klar til montering
[attachment=3]
Etter mykje styr med å få bora opp hol i plata til 6mm for å sveisa, so fekk eg lagt på sveisegrunning
[attachment=4]
Sånn ja
[attachment=5]
Brunox behandla 100% inni festet, spylt 360 grader via alle opningar. Brunoxen har ein serdeles god krypeevne og trenger ned i plateskjøyten. Spylte inn 2 lag. I tilleg so omdannar den rust til metall eller noko i den duren. ivertfall veldi bra greier
[attachment=6]
Fekk ut karosseriskrua bak, UTAN att den knakk! fyrste gong eg har opplevd da trur eg!
[attachment=7]
So var da te å begynna på detta området..
[attachment=8]
Not good..
[attachment=9]
Etter meir sliping dukka detta opp...to halvgode lappar, med rusthol imellom..
[attachment=10]
Sv: Eva, ein 67modell med rost
Posted: Sun Sep 12, 2010 1:16 am
by Tistlo
Heile skiten her skal skiftast.. vert nok litt jobb ja

[attachment=1]
Hjørnena har sett bedre dagar, som alltid
[attachment=2]
[attachment=3]
Skåre ut roste her og laga klart for ny plata
[attachment=4]
Her er nye plato klar, sveisemutter for stigtrinn på rett plass, sink inni kanalen og bak på plato samt sveisegronning imellom-
[attachment=5]
Sånn
[attachment=6]
[attachment=7]
Sv: Eva, ein 67modell med rost
Posted: Sun Sep 12, 2010 1:36 am
by Tistlo
Nett dar skulle da vert ein sveisemutter til stigtrinnet som er vekke...
[attachment=1]
Opna opp fjerna gamle sveiser på kanten, retta opp, sveiste i kapp, samt lappa eit hol i kanalen, etter att da ved tidlegare sveising har vert kappa litt i den og..
[attachment=2]
Ny plata satt inn etter samme prinsipp som forrige plata.
[attachment=3]
Vart bedre no ja
[attachment=4]
Skar vekk roste her bake og, spraya godt inn med sink inni varmekanalen, samt bakpå plato som eg skal sveisa inn.
[attachment=5]
Montert og som nytt. Sveiste her med 1.25mm plata, og ikkje 0.9....
[attachment=6]
Imorgo so skal eg fortsetta i ein eller an ende

Sv: Eva, ein 67modell med rost
Posted: Sun Sep 12, 2010 10:29 am
by VW 181
Du har mye godt arbeid fremfor deg.
Godt at du har innsatsviljen til å sørge for at flest mulig luftkjølte holdes på veien!

Sv: Eva, ein 67modell med rost
Posted: Sun Sep 12, 2010 12:00 pm
by tgil
Sehr gut! Du e ein maskin

Sv: Eva, ein 67modell med rost
Posted: Sun Sep 12, 2010 12:48 pm
by Tistlo
Vert litt jobb ja, Men da vert no bra tilslutt
Delane frå unneberg kjem kanskje imorgo