[quote="T-1"]
har en 1300 singleport motor og 1200 kasse du kan få bytte i den kjipe motoren din? kan tilogmed hjelpe deg og montere
[/quot HHHHHHHMMMMMmmmmmm la meg tenke.........................er.................... NEI
1973 1300s T-1 (Buzz) en eiers bil !solgt.
1969 mr biggins. latelooker solgt.
1956 cal looker. Green Godess
1960 resto cal. OTT
jayster wrote:
Må spare litt kroner før eg kjøper forsterket kasse,eller reparere den som er ødelagt.
Er det noen som har en bra 1300s kasse til salgs?
Nå jeg ser i listen over biler i signaturen din... så, men jajja...
jayster wrote:
Må spare litt kroner før eg kjøper forsterket kasse,eller reparere den som er ødelagt.
Er det noen som har en bra 1300s kasse til salgs?
Nå jeg ser i listen over biler i signaturen din... så, men jajja...
Ja men den er bruks bilen min!!
1960 resto cal. OTT
Har nettop hemtet et lite lass med deler, blantannet en kasse, har ikke peiling på hva, men den sto i en 1300 s, sa han som overlot den til meg. Ta turen og se om det er brukenes til ditt bruk. Mitt tlf: 48080310
sveineka wrote:
Har nettop hemtet et lite lass med deler, blantannet en kasse, har ikke peiling på hva, men den sto i en 1300 s, sa han som overlot den til meg. Ta turen og se om det er brukenes til ditt bruk. Mitt tlf: 48080310
Er det noe kode på kassen??
1960 resto cal. OTT
Se etter en klatt med rosa maling, det skal de ha originalt. Kode står nede til høyre på kassen.
AN AO AR AS AT AU har alle utveksling på 3,875 (8:31) = høyest giret.
Nei, dette er bare et delenummer på girkassen. Det skal begynne med A+ en de andre bokstavene. Sjekk plassering på bildet igjen, mange som har problemer med å finne det.
Delenummeret har riktignok en "h" bak som kan indikere at det er en sen utvikling av delen.