Heftig motor ?

Finner du en salgslink et annet sted, legg den inn her da :-)

Moderator: Global moderator

Post Reply
Sandvik996tt

Heftig motor ?

Post by Sandvik996tt »

http://www.vwnorge.no/index.php/topic,26794.0.html

Noen som kjenner til denne motoren ?
Jon T
Supermedlem
Supermedlem

Sv: Heftig motor ?

Post by Jon T »

Kjenner ikke til motoren, men kanskje litt i heftigste laget. Her snakker vi ustø tomgang, tung kløtsj og ørti børti hester = Ikke ideelt for cruising i Bergens gater.
Hva med å få en av de gode motorbyggerne her til lands bygge en til deg, da får du det du vil ha, en ny og nok motor til bilen din for 40 tusen. Denne må du nok tune ned for "hverdagsbruk"
Men tanken er god!  :thup
RZR Andy
Ultramedlem
Ultramedlem

Post by RZR Andy »

Tror denne motoren er veldig bra jeg, skulle ikke være noe å si på verken deler eller pris i forhold til hva kostnadene er å bygge noe sånt.
I en liten lett speedster vil det røske noe aldeles grusomt, skulle jeg tippe ;)
NilsG (Gulbrandsen) er vel en av den gamle SCC-gjengen så jeg tror ikke det burde være noe hankypanky med denne maskinen, har vel et rykte å ta vare på.
Trimmede motorer er jo på den andre siden alltid et sjansespill, og krever sitt av både vedlikehold og ettersyn for å fungere optimalt, men jeg er nokså sikker på at Nils kan hjelpe deg med detaljer og råd om tilpasning til din bil.

"Motoren er bygd for å kunne kjøres på gata (går ikke varm)."
Last edited by Anonymous on Tue Aug 03, 2010 9:29 pm, edited 1 time in total.
Jon T
Supermedlem
Supermedlem

Post by Jon T »

Sandvik, den står der enda og venter på deg.
Jeg diskuterte dette litt med Andy og dette er nok en god motor til en veldig god pris.
Er det noe sånt du er ute etter er det bare å slå til!
Sandvik996tt

Post by Sandvik996tt »

Jeg har spurt JEE om pris på en litt mer gatevennlig motor. Venter på svar fra han.

Men,  230 HK hadde vært heftig i Speedsteren  ;D
RZR Andy
Ultramedlem
Ultramedlem

Post by RZR Andy »

Hei og takk for titten på gobilen i Mårdalen ;)
Er vel neppe så mange godbiter samlet i en klump på markedet i dag her i landet. Send evt denne innom Jee og be han temme beistet - om nødvendig da? Med denne under lokket drar du i alle fall fra samtlige kolleger med samme emblem på panseret ;)
Post Reply