Hei!
Eg har kjøpt meg 2" smalnet justerbar puma forstilling til 1975 sparebobla mi, som eg har tenkt å bruke i lag med senkespindler og skivebremser.
Mykje fine deler som ligg å ventar på meg i verkstaden med andre ord!
Eg er av typen som likar å gjer litt forarbeid før eg sett i gang, og er på jakt etter informasjon om framgangsmåte ved montering av denne forstillinga og spesielt når det gjeld kapping av torosjonsfjær med meir.
Er det nokon som har greie på kvar eg kan få tak i den infoen eg treng, litteratur/video?
Har søkt på det meste på nett men finn ikkje heilt den infoen eg er på jakt etter...
Alle "tips og triks" takast imot med takk!
Puma forstilling
Moderator: Global moderator
- Gaute(alutig)
- Supermedlem
- Posts: 1060
- Joined: Sun Sep 02, 2007 11:40 pm
- Location: Florø
Sv: Puma forstilling
Er ikke så vanskelig. Gjorde dette for førdste gang i vinter.
Du monterer fjærpakken og strammer til skruen på senkerne, sånn at du er sikker på at fjærpakken sitter i senter.

Så monterer du bærearmene med foringene på, holder de litt stramt inntil og merker i senter på skruehullene på armene.
Du merker samtidig fjærpakken på enden der hvor du vil kappe den.
Ta av armene og trekk ut igjen fjærpakken.
Tape den eller sett den i skrustikka eller noe lignende før du kapper.
Når du har kappet, så sveiser du endene.
da er det bare å kjørne der du har merket at skruen skal stå.
bruk en bor først, deretter en forsenker for å få hullene slik at de passer med vinkelen på skruene.
Monter sammen igjen

Done!
Du monterer fjærpakken og strammer til skruen på senkerne, sånn at du er sikker på at fjærpakken sitter i senter.

Så monterer du bærearmene med foringene på, holder de litt stramt inntil og merker i senter på skruehullene på armene.
Du merker samtidig fjærpakken på enden der hvor du vil kappe den.
Ta av armene og trekk ut igjen fjærpakken.
Tape den eller sett den i skrustikka eller noe lignende før du kapper.
Når du har kappet, så sveiser du endene.
da er det bare å kjørne der du har merket at skruen skal stå.
bruk en bor først, deretter en forsenker for å få hullene slik at de passer med vinkelen på skruene.
Monter sammen igjen


Done!
55 oval (solgt)
60 boble (solgt. Skulle eg aldri ha gjort)
72 crossover Dobbelkabiner (solgt)
58 boble (solgt)
60 boble (solgt)
65 panel
60 boble (solgt. Skulle eg aldri ha gjort)
72 crossover Dobbelkabiner (solgt)
58 boble (solgt)
60 boble (solgt)
65 panel
Sv: Puma forstilling
Takk så mykje! Veldig informativt! Virka jo ganske greit.
Er det ingen andre modifikasjonar som må til?
Høyrt snakk om kapping av bærearmer? Eller kansje eg har misforstått.
Er det ingen andre modifikasjonar som må til?
Høyrt snakk om kapping av bærearmer? Eller kansje eg har misforstått.
Sv: Puma forstilling
Har funne ut at det er sjølvsagt kapping av styresrag som må til 
då er det vel bare å brett opp armene, setta på kaffien og komma igang!

då er det vel bare å brett opp armene, setta på kaffien og komma igang!
- Gaute(alutig)
- Supermedlem
- Posts: 1060
- Joined: Sun Sep 02, 2007 11:40 pm
- Location: Florø
Sv: Puma forstilling
Du får kjøpe kortere stag, når du handler kuler
55 oval (solgt)
60 boble (solgt. Skulle eg aldri ha gjort)
72 crossover Dobbelkabiner (solgt)
58 boble (solgt)
60 boble (solgt)
65 panel
60 boble (solgt. Skulle eg aldri ha gjort)
72 crossover Dobbelkabiner (solgt)
58 boble (solgt)
60 boble (solgt)
65 panel
Sv: Puma forstilling
Har alle kuler osv klart, stagene kappar eg og gjenger opp på nytt sjølv.
Fant ein grei instruksjon på korleis det skal gjerast.
Fant ein grei instruksjon på korleis det skal gjerast.