Tenkte kanskje det kunne være litt kult med en tråd om juveler man ser rundt om i inn og utland. Blir jo skremmende likt boblespotting, men likevel...
Vet ikke om noen har kjørt i gang en slik tråd tidligere, men her er den nå.
Denne gangen var vi på ferie i Tyrkia, og jeg kom bare over et fåtall juveler. Men om det er folk med avvikende interesser kan jeg opplyse om at det var SYKT mange gamle Renault 12 der, så sikkert et par hundre!
[attachment=1]
Denne så jeg rett ved hotellet, og den så ut til å være nærmest feilfri. Kan jo tenkes at mangelen på veisalt har noe med saken å gjøre?
[attachment=2]
Denne så jeg i Icmeler, og også den så grisebra ut. Eieren holder den ihvertfall bak lås og slå.
Noen flere som følger opp?
Rune B.
Onkel reisende Mac
Moderator: Global moderator
Onkel reisende Mac
- Attachments
-
- Bay i Marmaris.JPG (81.25 KiB) Viewed 528 times
-
- Boble i Icmeler.JPG (126.44 KiB) Viewed 499 times
1977 T2 Camping
Sv: Onkel reisende Mac
heilt sikker på at det var renault? Det blei vel laga noko som heiter Dacia nedi der, romania eller deromkring, og det er ein lisensprodusert bil, heilt lik renault 12. (Berre ein ganske unødvendig opplysning, langt frå luftkjølt.)
Sv: Onkel reisende Mac
Tja. Si det. Mulig du har rett, men det snodige synes jeg var at det var så lite luftkjølt VW. For øvrig så jeg noe som så ut som en samling/kirkegård med bla noen bobler, Bay'er, amcars etc på veien mellom Marmaris og flyplassen. Det gikk jo fort, men jeg kunne ikke se noe hugger virksomhet, og jeg hadde ikke sjanse til å rekke å ta bilde.
Tar med et lite prosjekt som stod i nærheten av hotellet, så om noen vil reise å redde denne kan jeg vise på kartet hvor den står
[attachment=1]
Rune B.
Tar med et lite prosjekt som stod i nærheten av hotellet, så om noen vil reise å redde denne kan jeg vise på kartet hvor den står

[attachment=1]
Rune B.
- Attachments
-
- Boble i Marmaris.JPG (75.5 KiB) Viewed 479 times
1977 T2 Camping