The baseballs 22 april 2010

Her kan du diskutere alt mulig, men la det være interessant for andre VW-interesserte.

Moderator: Global moderator

Post Reply
Crusing sjæfen Mac dyregod
Supermedlem
Supermedlem

The baseballs 22 april 2010

Post by Crusing sjæfen Mac dyregod »

Jeg har fått dilla på the Baseballs.  :angel:
Dette er en gruppe på 3 tyske karer og deres band som lager den modere musikken vår om til rocka 60 talls låter.
Jeg skal på konserten deres her i Bergen 22 April kl 21.
Er det flere som skal?
Jeg kunne tenke med å hatt en crusing her i byen den kvelden. Skape litt stemnig rundt det som skal skje! Hva sier dere? Årets først crusing 22 april 10?
Dette er ikke noe som blir stellt i stand i regi av VWACB, dette er noe jeg kunne tenke meg sånn helt personlig  :)
Hvis flere skal på konserten kunne vi kanskje reist inn til byen sammen om det ikke er stemning for å cruse  ;D
Har noen skaffet seg billetter de ikke får bruk for så gi meg en lyd.. Skulle nemlig hvertfall hatt 2 til  :thup

1973 T1 Automatic.
hans
Supermedlem
Supermedlem

Sv: The baseballs 22 april 2010

Post by hans »

mulig bilen er klar for cruise så det kan jeg stille opp på, men musikken den står jeg over  ;)
o 1957 T1 std
o 1959/64 T1 Ragtop Herbie
o 1989 Caravelle 1.9
Supermedlem
Supermedlem

hans wrote: mulig bilen er klar for cruise så det kan jeg stille opp på, men musikken den står jeg over  ;)
den er god..
men får jeg med noen å cruse, så får vi litt stemning i byen. Også for de som skal på konserten :)
1973 T1 Automatic.
kramer
Nybegynner
Nybegynner

Post by kramer »

Jeg har hørt på de veldig mye, siden jeg hørte en reklame om de på Spotify. Jeg visste ikke at de skal spille konsert i Bergen. Jeg kunne godt tenke meg å være med, både til cruising og konsert.  ;DHvor mye koster en bilett?
Supermedlem
Supermedlem

Billettene er 320,-
Men de begynner å bli utsolgt..
Om du følger med på www.billettservice.no så legges uavhentede billetter ut i ny og ne til de er helt utsolgt.  :thup Lykke til :)
1973 T1 Automatic.
Post Reply